İzleyiciler

24 Eylül 2011 Cumartesi

BUGÜN ÇOOOK ÇALIŞTIM...........

       Bebek sandığı yaptık, Duru Selin e gidecek...Hamurla kabarttık.............
                Bahçe teması çalıştık,dallar çiçekler ekledik.............
                    Ön tarafa şablon yaptık...............

                             Bu suluk bayağıdır bekliyor vitrin boşalınca acele acele boyadık.........



       Bu tepsi çok kullanışlı, el boyama çalıştık.................

            Yanınada peçetelik yaptık.................



Sabah hava çok güzeldi ne soğuk nesıcak bir sürü vernik işim vardı yavaş yavaş onları yaptım hop Hatice imdadıma yetişti iki de minik öğrenci vardı hadi dedim Haticeye ben zigonların çiçeklerini çalışayım sen hamur kabart bugünde köyde iki doğum günü varmış ikiside kız vitrinde ne kutu kaldı ne askı anlıyacağınız boşaldı e ne yapalım sağolsun Asiye nin boyadığı sandıklar kutular anahtarlıklar vardı onları tamamlayıp vitrine koyduk hafta sonu birşeyler istiyorlar bari boş dönmesinler Tunacımda balık almış valla dedim yorgunluktan ölüyorum balığı yarın yaparız biraz tavuk var dolapta sağolsun ben bunları yazarken oda makarna yapıyor bide salata balıklar yarına, eee ne yapalım hayat müşterek değilmi...

12 yorum:

  1. oooo hepsi çok güzeller ayrı ayrı bayıldım elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. PRECIOSOS TUS TRABAJOS!!!!!!!!!!!
    BESOS

    YanıtlaSil
  3. çok çalışıp yorulmuşsun amaaaa ortaya şaheserler çıkmış,yorulmana değmiş canım ellerine emeğine sağlıksevgilerimleeeee

    YanıtlaSil
  4. Çabuk yaptınız ha? Ayol ben bunların birini üç günde yaparım:))) Eeee, el alışkanlığı başka şey tabii. Pîrî olmuşsunuz artık bu işin. Maşallah diyorum yine. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Yazım hatası yapınca kendi yorumumu sildim, Kızlar daha hepsini yayınlamadım bile, bugün gerçekten çok yoruldum ama değdi,kalanını artık yarın yayınlarım...

    YanıtlaSil
  7. elinize sağlık

    hepsi çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel yine hapsi ablacım ama bu yazıda suluk favorim:) Çok cici olmuş.

    YanıtlaSil
  9. Preciosos todos los trabajos, la regadera me encantó.
    Besos desde España

    YanıtlaSil
  10. Ayy çok utandım vallahi kendi halimden o şipşirin süslenmiş çiçek sulama aletini görünce, ben ya bardakla ya da maşrapa ile suluyorum benim garibanı:)Yine de hiç sesi çıkmadan çiçek açıyor garibim.. Helal hepinize vallahi her gün bakmadan yatamıyorum bugün neler çıktı ortaya diye, bir de anacığım çoluğu çocuğu marifetli gelenin gidenin ya da keramet atölye de. Hani diyorum bir gün yolum düşse benimde elimden bir şeyler çıkar iyi kötü o atölye de yaa:(( Neyse inşallah o da olur:)

    YanıtlaSil
  11. Meralciğim, yorumu yolladım, banyoya gittim, ikame edilir bir malzeme buldum ve güldüm. boşalınca içi ben de yapacağım çiçeğime öyle bir sulamalık, ee bir yerlerden başlamak gerek değil mi?

    YanıtlaSil