İzleyiciler

26 Eylül 2011 Pazartesi

BUGÜNDE AKŞAM OLDU....

  Asiye evden bu cam tabağı getirdi bende hemen altına hızlı transferle süsüleyip simli boncuk boya ile puantiyeler yaptım..
 Kuruduktan sonra tabağa altın ve krem rengi alıp biraz ondan biraz bundan alıp salaş bir fırça ile tamponladım,ebru görüntüsü elde ettim.Kızı Semra çeyizime koyun dedi aman dedim beş dakikalık iş sana daha güzelini yaparız...
  Dekopaj anahtarlık çalıştık.Sadece kuşu kabarttım.............
             Kenarlara yaprak şablon çalıştık............
               Alta çimenler ekledik............
            El boyama çalıştık,sahibi Meral hanım biraz dekopaj yapabilirmisin dedi,hay hay dedim,
              Alt kenarlarınıda süsledik. Hamurla kabarttık...........



13 yorum:

  1. ne beceriklisiniz, nefis işler çıkmış yine ortaya.

    YanıtlaSil
  2. çok güzeller, özllikle anahtar kutusuna bayıldım...

    YanıtlaSil
  3. tabağa bayıldım ellerinize sağlık.bende eskiden sünnet pelerinleri yapıyordum ve modelin bir tanesi tuğralı idi ve en çok da tuğralı olan satılıyordu:)))
    sevğiler.

    YanıtlaSil
  4. Yine çook güzeller ellerinize emeklerinize sağlık hepinizin, kırmızı el boyama çok güzel olmuş gözümü alamadım, çıkıyorum birazdan bugün çok yoruldum son gördüğüm görüntü olarak bu gecelik bu kalacak gözlerimin önünde, ne güzel...

    YanıtlaSil
  5. ..(░)(░)
    (░)(♥)(░)
    ..(░)(░)
    .......\
    ........|
    ......(\|/)...
    ......\\|//..
    ......\\|// ♥♥♥
    ♥ Amiga,
    Seu trabalho é muito bonito e criativo.
    É super alegre também... parabéns!!!
    Beijinhos.♥
    Brasil♥♥

    YanıtlaSil
  6. Magia .... Bem-vindo ao meu blog , eu estava muito feliz afeto

    YanıtlaSil
  7. Ben tabağa bayıldım, sanki antika gibi olmuş, çok iyi fikirmiş bu salaş tamponlama, bayıldım, bayıldım, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Me gusta todo... muy buen trabajo... un beso

    YanıtlaSil
  9. Bu güzel sayfaya şu yorum gider .kızımın son günlerde ağzından hiç eksik etmediği bir kelime:PERFECT:)

    YanıtlaSil
  10. Çok hoşlar valla. Süperler

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş hepsi ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. ne kadar güzel çalışmalarınız var,hayranlıkla baktım inanın:)ellerinize sağlık
    sevgiler

    zeyneple.blogspot.com

    YanıtlaSil