İzleyiciler

12 Eylül 2011 Pazartesi

SAKİN BİR GÜN...

                  Kapı önü çalıştım bakalım sahibi beğenecekmi.....
                             Horozlar tavuklar, çimenler dallar kuşlar ekledim....

               Eldivensiz, şapkasız çalışmam ağbi.....
                              Sepetide astık.........................
                     Buda Nevranın bu dekopajı beğendi.....
                Hamurla kabarttık..................
                   Çok kullanışlı bir kutu, dublex.............
          Buda Nevranın peçete yapalım dedi gel dedim iki dakikada el boyama yapalım..
Özel okullar bugün açıldı Devlet okulların ana sınıfları ve birinci sınıflarda bugün başladı, bugün öğrencim yoktu sakin sakin çalıştım, alışveriş için gelenler aa kimse yokmu Meral hanım yalnızmı çalışıyorsunuz evet dedim bugün sakin sakin çalışıyorum...

10 yorum:

  1. üç çalışmada çok hoş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. ahşap boyamayalı ne kadar çok zaman oldu... ama sizin bu yaptığınız harikaları gördükçe iştahım kabarıyor :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller ellerinze sağlık.

    YanıtlaSil
  4. inanılmaz güzeller...
    özeniyorum valla...
    tekrar ahşap boyama kursuna yazılıcam sizin yüzünüzden. ama bu kadar güzel olur mu bilmem???

    YanıtlaSil
  5. kapı önünü sahibi beğenmezse gözlerine baktırsın diyeceğim.yine ve yine süper olmuşlar.elleriniz dert görmesin..

    YanıtlaSil
  6. Ben alanay'dan da beterini yazacağım:))) Beğenmezse verin adresini ben bir dövüp gelirim:))) Ellerinize sağlık. Yine ve yine çok güzeller.

    YanıtlaSil
  7. Unos trabajos muy lindos.... un beso

    YanıtlaSil
  8. Sabah biraz melankonik uyandım,uzaktan bir akrabam canımı sıkmıştı, insanoğlu nankör yapılan iyilikler hep gözardı edilir buna kızmıştım, bloğu açıp yorumları okuyunca içim açıldı ilahi Nedret çok güldüm bu aralar birkaç kişi dayak istiyor ben sana haber veririm iyiki varsınız..Karşılıksız dostlarım...

    YanıtlaSil
  9. ilki tablo gibi resmen. Ne kadar ayrıntılı, ne kadar güzel:)))

    YanıtlaSil