İzleyiciler

10 Eylül 2011 Cumartesi

GÜNLER NE ÇABUK GEÇİYOR...

                                           Horoza bayılıyorum,ekmeklik yaptık Bilgeye...
                                            Tabiki puantiye ve hamur kabartma....
                                            Buda Meltemin, peçetelik olarak kullanacak...

                                            Uğur böceksiz olmaz...


                                            Kahve tepsisi peçeteyi bölerek çalıştık...
Dalları ve puantiyeleri biz ekledik..
Yine hafta sonu geldi günler ne çabuk geçiyor bir bakmışız yaz bir bakmışız kış gelmiş dün çocuktum bugün kayınvalde oldum yarım anneanne, zaman dursun istiyorum sanki dolu dolu yaşayamıyorum hep birşeyleri kaçırmış gibi hissediyorum kendimi sizede böyle oluyormu hayatı bir adım geriden seyrediyormuş gibi....

15 yorum:

  1. hepsi birbirinden şirin bayıldım

    YanıtlaSil
  2. ne kadar haklısınız meral hanım.24 saat yetmiyor bana da yetiremiyorum ve zaman su gibi akıp gidiyor.bunu hissetmek sağlıklı mı değil mi bilmiyorum ama daha çok zaman istiyorummm...ve çalışmalarınız yine süper olmuş ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  3. hepsi yine her zamanki gibi harika. O yaşadıklarını hepimiz yaşıyor Sevgili Meralciğim, ben güya emekliyorum ama zaman bana de yetmiyor.BAzen geriye baktığımda onca sürate koşturmaya rağmen boş görüyorum ardımı,kendini şanslı hisset, elinden çıkan bir dolu güzellik şahit oysa yaşanmışlığa değil mi?Bir de bardağın dolu tarafından bak, hergün yaptıklarına bakıp ne çok dolu dolu yaşanmışlık, koşturmaca var:)

    YanıtlaSil
  4. Horoz severmisin diye bana sorma olur mu, her sabahın köründe tam karşımdaki kümesteki horozların ve kazların sesiyle uyanıyorum :))
    Oooof, zamanı sorma yaaa, dün altını bezlediklerim neredeyse çocuklarını evlendirecekler:))
    "Yıllar geçermiş geçsin, ruhumuz genç ya"
    Amaaa, zamanın çabuk geçmeye başlaması biraz ürkütücü geliyor artık bana, yettiremiyorum zamanı istediklerimi yapmaya, hep yarım kalıyor...

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok güzeller ablacım ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. ESTAN CHULISIMAS Y CON LA MARIQUITA MAS...!!!!!!!
    BESOS

    YanıtlaSil
  7. ya hepsine gözüm kaldı harikalar.son 6 senedir hep söylediğim bir söz ''biri zamanıı durdursun''

    YanıtlaSil
  8. Evet, ömrümüz geçiyor. Dünyanın işini bitirip de giden var mı? Biz de yarım kalacağız.

    YanıtlaSil
  9. zaman bazen çok hızlı bazende öyle yavaş geçiyor ki ama sonuçta ben de aynı şeyi hissediyorum.
    Bu cıvıl cıvıl, zevkli çalışmalara vuruldum yine:)))

    YanıtlaSil
  10. hepsi de birbirinden güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
  11. Bir yandan hala bu yaşlara geldiğime inanamazken, bir yandan da doğumunda altın taktıklarımın düğünlerine gidip altın takıyorum, hayat çok hızlı geçiyormış gerçekten de. Hiç durmuyorum ama yine de hiçbirşeye yetişemiyorum, Nedret'in dediği doğru galiba, yarım kalacağız belki de, uzun vadeli plan yapmamalı hayatta, bugünü yaşamak lazım olabildiğince

    YanıtlaSil
  12. çok zevkli çalışmalar ellerinize sağlık...
    sevğiler..

    YanıtlaSil
  13. Unas bandejas maravillosas, me gustan todas.
    Besos desde España

    YanıtlaSil
  14. Ne kadar da güzel anlatmışsınız, hızlı geçen günler Meral Hanımcığım. Allah sağlık versin ne diyelim. Yaşamın doğası bu galiba.

    YanıtlaSil
  15. Que bonitas bandejas, me encantaron, están super decorativas y útiles.

    Cariños
    Cecilia

    YanıtlaSil