İzleyiciler

4 Eylül 2011 Pazar

TATİL ANILARI...

                                             Nurdan beni uğurlamaya geldi...
                                               Gemideki kamaram....
                                          Yıllardır tatile çıkarım bu kadar rahat bir yatakve yastık görmedim..
                                           Oturma odası bile vardı....


                                              Banyoda çok temizdi...
                                          Istanbul manzaraları...

                                           Dorak turun jesti balkonlu kamara...

                                               Geminin üst tarafı..................
                                            Müzisyenler pravo yapıyor....
                                            Denizcilik kanunlarına göre tatbikat yaptırdılar...
                                           Güneşi Türkiyede batırdık..............
                                             Dinlenme molası..........
                                                Canlarım nasılda gülüyorlar...

                                             Kabare vardı ama birtürlü hızlarına yetişip doğru dürüst çekemedim..
                                             Klasik müzik ziyafeti çektik...


                                              Mykanosun girişi beton canavarı............
                                              Ahtapotları gemi direklerine asmışlar...
                                                Porselenleri çok güzeldi.........
                                               Yerdeki taşları bile boyamışlar çok temizdi...
                                           Her yer resim galerisi idi..
                                             Elektrik panolarına resim yapmışlar...
                                                Bu çok güzeldi....

                                             Bebekler de aynı  elbezleri aynı..........
                                               Bu dükkan çok güzeldi......





                                              Burdan birşey alayım dedim en ucuz şey  30 euro dan başlıyordu..
                                            Taşların arasına dikkat,heryer tertemiz..

                                        Dedim ya her her galeri...
                                           Adım başı kilise adalarda ortalama 1500 kilise varmış...
                                             Dondurma molası Türkiyede 11 tl ye yediğimize burda 75 tl verdik..

                                          Balık terapisi ayaklardaki yaraları yiyorlardı...
                                              Kapılar kırmızı yada turkuaz yada mavi...
                                           Kiliseler rahatlıkla geziliyor....
Tatilde o kadar çok resim çekmişimki günbe gün yayınlarım artık...Gemimiz Karaköy eski limandan kalktı, Hobisepetim Nurdan beni uğurlamaya geldi, limanın hemen karşısındaki Namlıda birlikte yemek yedik...Pasaport işlemlerinin ardından gemi giriş işlemleri yaptırırken Dorak Tur elemanları beni geminin en şanslı kişisi ilan etmişler nedenine gelince ben lux kamara satın almıştım balkonlu bir oda boşta kalmış oda bana çıkmış fiat farkı iki kişi 600 tl idi ilk defa şansım yaver gitti  tabi vermedik buradan Dorak Tura ve güleryüzlü elemanlarına çoook teşekkür ediyorum...Gemi 5 yıldızdı ve oldukça lükstü odaya girince gözlerime inanamadım bayağı yatak odası kadardı yattığınız yerden denizi seyrediyordunuz..Mykanosa gelince tam bir hayal kırıklığı idi adada su yok bu yüzden yeşil hiç yok birkaç çiçek dışında göremedik ve çok pahalı bir top dondurma 3 euro dört kişi en az 80 90 tl para ödedik dondurmaya..Yemeklerde çok pahalı 2 tabak makarna salata 1 hamburger 1 kalamar 4 kola 200 tl ödedik alışıldık çığırtkanlar komşi kalamar diye bağırıp durdular yemekten sonra Gökçede komşi kazıkladin bizi deyince koptuk, yalnız ada çok temiz sokak taşlarının aralarını bile boyamışlar her türlü marka var ,bir küpe beğendim çocuk burdaki en şık şeyi beğendiniz dedi fiatını sordum 1400 euro diyince dudağım uçukladı...Gemide yaşam çok kolay yalnız herkes İngilizce konuşuyor personel genelde Filipinli İngilizceyi katlederek konuşsalarda az da olsa dil bilmezseniz zor..Gemi yemeklerine gelince biz genelde açık büfeyi tercih ettik ne yiyeceğinizi biliyorsunuz en azından tabi bazı sebzeler hariç birde kahvaltıda herşey vardı sabah sabah balık köfte kuru fasülye soğan bile doğramışlar meyvenin çorbanın haddi hesabı yok salam sosis domates reçel yok yok ammmaaa beyaz peynir ve zeytin yokkk olurmu gemi Yunan bandıralı abuk subuk peynirler koymuşlar beyazı hariç evde olsa zeytin aramam inan zeytini özledim..Tam pansiyon olunca kahvaltı 10 da bitiyor öğlen 12 de başlıyor 2 de bitiyor akşam saat yedide eğer adaya çıkılacaksa beşte anlıyacağınız acıkmaya vakit bırakmıyorlar pasta ve meyve standı benim favorimdi..Gemi ile yolculuğun başka bir keyfi ise 3 ayrısalonda kabareler sovlar klasik müzikler canınız sıkılmıyor , Markopon adlı bir siteden satın aldım turu ve tam yarıyarıya  kampanyadan yararlandık 500 tl idi kişi başı iç kabinde kalan çok genç vardı sadece 300 tl Tuğçeler dış kabin aldılar 400 tl yalnız gemiye binerken  kişi başı250 tl bahşiş ve vergiler tutuyor yinede yemeklere ve geminin güzelliği, personelin çokluğu ve güleryüzlülüğüne bakılınca bedava..Yarın Santorini...

7 yorum:

  1. Heveslendirdin beni yaaa:(( Seneye mi desem, yoksa bu bayram yorgunluğunun ardından ilk gidene mi desem. Ben herhalde kameradan çıkmam, ordaki balkon bana yeterde artar bile,

    YanıtlaSil
  2. kamaran gerçekten de süpermiş. Gemi yolculuğu benim de isteyip de henüz gerçekleşmeyenlerimden biri.Belli sizinki çok renkli ve keyifli geçmiş:)))

    YanıtlaSil
  3. Kızlar gemi ile gitmek hesaplı biz dönünce Türkiyede yemek ve ulaşıma daha fazla harcadık Fiammacım sakın erteleme ama kalabalık daha zevkli çoğu insan grupla gelmiş ada ve denizcim çocuklar büyümeden git 12 yaşa kadar ücretsizler eğer hesaplı olsun dersen dışarda sadece ulaşıma para verirsiniz gemide üç öğün var herkes sandviç yapıp yanına aldı biz bir kez hovardalık yapalım dedik 200 tl ye patladı nerdeyse gemi parası..

    YanıtlaSil
  4. ay ay bayıldım,ben ayagım uzun süre karaya basmazsa korkarım derim eşime oda uçaktan korkuyor,ama denizin güzelliği hele bide öyle bir kamara süperrrr.Büyük kızın aynı sen,neşeniz daim olsun:)

    YanıtlaSil
  5. ay ay harikaaa, hoşgeldin, adadan çok kamaraya bayıldım ben, orada yaşayabilirim yani, öyle huzurlu görünüyor ki.

    YanıtlaSil
  6. Meral Hanım, seyahatinizde temizliğe özellikle vurgu yapmışsınız,bizim buralarda neden hala istanbul gibi büyük turist çeken şehirler ve sahil kasabaları çer çöp içinde anlamış değilim.Şimdiye kadar gittiğim yerlerde işte burası temiz diyeceğim bir köşemiz yok ne acı!

    YanıtlaSil
  7. Kırkpınarlı Dilek8 Eylül 2011 11:27

    Bu tatilde ön plana çıkan bence gemi seyahati olmuş bide hediyelik eşya dükkanları ve porselenler:))) ne dersin?

    YanıtlaSil