İzleyiciler

27 Şubat 2011 Pazar

AH ISTANBUL ISTANBUL OLALI......

FRİDA...


                                 Fridanın   Ayçiçeği tablosu

                                          Bir arkadaşı...







Fotoğrafı daha güzell..........




Rus ressam yüzleri nasıl resmetmiş...





Osman hamdi...


Sabah erkenden Tuğçe önce bizi sonra Mücellanın Güzel Sanatlar Lisesine giden oğlu İlyası aldı.Doğru Pirelli fabrikası, Tuğçe Pirellide çalışıyor, hemen hemen  her hafta fabrikada böyle bir etkinlik düzenliyorlar, sergiler,müzeler,sirkler, çalışanlar aileleri ile katılabiliyor, otobüs, kumanya,giriş ücretlerini Prelli karşılıyor bizede gezip görmek kalıyor..Uzun zamandır katılamamıştım ama söz konusu resim olunca işleri ektik tabii Geziden sonra Prelli çalışanlarından kurulu olan diğer fabrikalarla yaptıkları basketbol maçına gittik, bağırdık çağırdık az bir farkla yenildik. ne yapalım hep yenecek değilizya.Balık pazarına, çiçek pasajına gittik midye dolma , tava, kokoreç yani zararlı ne varsa yedik,Pera Cafede kahveler içildi yanında vişne likörü çukulatası,arkadaşlar likörü şerefinize kaldırdım..Yapı Kredi Yayınevinde kitaplara bakıldı, Nazım Hikmetin son bulunan şiirlerinden oluşan kitabı Cd si alındıBedri Rahmi Eyüboğluna allah rahmet eylesin,gelini Hüget hanımada teşekkürlerimi sunuyorum okunuşunu yazdım galiba, kendisi Cerrahpaşa Hastanesinde lisede eğitmenlik yapıyordu ordan da tanıyorum,yıllarca saklamış şiirleri,...Hava okadar soğuktuki kar vardı fırtına vardı, ayaz vardı yinede çook güzeldi..Arkadaşlar mümkünse Pera Müzesini gezin kendi bünyesindeki kolleksiyonu yeter, Osman Hamdinin Kaplumbağa terbiyecisi yeter beş kat tıklım tıklım dolu, iç geçirerek seyrettim,Rus ressamlarının da oldukça çok tablosu var, gerçekten bu konuda süperler,inanın ağzım açık kaldı , gelelim Fridaya çok güzel eserlerinin yaında naçizane beğenmediklerimde oldu,kadın kafasını Diegoya takmış heryere onun resmini yapmış adamda birşeye benzese gönül bu olsa gerek,sonunda adam bunu aldatmış acıdım kadıncağıza...Kağıthanenin eski tarihi fırınından galeteler alındı dönüştede kumanyalar içecekler dağıtıldı, güzel bir gün geçirmenin keyfi ile İzmite döndük, teşekkürler Pirelli, teşekkürler güzel kızım,sakin sakin kimsenin kalbini kırmadan herkesle ilgilenerek bizi gezdirdiğin için....Resimleri tam yükleyemedim içerde flaşsız çekildiği için hepsi farklı  boyutta tam ayarlayamadım sonra yayınlarım..

3 yorum:

  1. çok güzel birgün geçirdiğine sevindim arkadaşım sergilerde resimlerde çok güzel inşallah bizde gezeriz birgün ...sevgiler

    YanıtlaSil
  2. nasılda dolu dolu ve keyifli bir gün geçirmişsiniz.böyle günleriniz bol olsun inşallah.sözüm ona İstanbul'da yaşıyoruz fakat kaçırdığımız öyle çok şey varki.
    bu arada çantana su dökülmüş geçmiş olsun,vallahi ben nazar etmedim...:)))

    YanıtlaSil
  3. Osman Hamdi'nin o tablosuna yakindan dalmak inanilmaz bir haz cidden. Büyük merakla bekliyordum istanbul gezi anilarini, bir nevi orada hissettirdin bana kendimi, zalim gurbet iste, ha deyince koyvermiyor adami. Benim icin inanilmaz bir hediye su pylasimin can, rus ressamin sima cizimlerinde ki ustaligi hayranlik uyandirdi cidden. Bu ara da simit yediniz mi:) Ahh beypazari simitleri ahhh:))

    Istanbul simitinede razi oluyor insan bulamayinca:)

    Harika bir gezi yasattin bana bu paylasin ile cok tesekkpr ederim Meral can.

    Buna vesile olan prensesinede ayri tesekkürlerimi sunuyorum.

    Saygimla daim.

    YanıtlaSil