İzleyiciler

16 Şubat 2011 Çarşamba

ÇOK ÇALIŞTIK..

                                         Yeni kiremitlerimiz hamurla kabarttık..
                                       Yapraklar ekledik....
                                       Gökyüzü yaptık kuş ekledik hamurla kabarttık..
                                 Yapma çiçek yapıştırdık,tabiki uğur böceği ekledik.
                                    Hamurla kabarttık,üst tarafı degrade geçişler yaptık..
                                            Yapraklar ekledik..
                                      Kitaba el boyama çalıştık,alt zemin deri dokusu..
                                     Kahvaltı süperdi,
                                     Meltemcim çook hazırlanmış.
                                   Dayanamadım gelin resmini de çektim..
                                   Demedimmi çok çalıştık diye...
                                    Melteme yıllar önce yapmıştk...
                                          Panoda yıllar öncesinden..
                                  Çay kutusu yerine yakıştı...
                                     Dilekçim peçete kesmede uzmanlaştı...
                                 Hem çalışırız hemde keyif yaparız........














Sabah erkenden Melteme kahvaltıya gittik, neler neler hazırlamış, bizde güne bomba gibi başladık valla akşama kadar acıkmadık..Bugün bayağı yardımcım vardı, kimi peçete kesiyor kimi zemin boyuyor kimi çay hazırlıyor velhasıl harıl harıl çalıştık..Yarında Merale gidiyoruz kahvaltıya yani yarında güne güzel başlıyacağız, Meral bize mıhlama yapacak çok seviyorum karadenize özgü bilenler eminim benim gibi beyeniyorlardır.

11 yorum:

  1. Olá.
    muito bonitas as telhas, estas muito perfeitas e gostei muito.
    ~beijinhos

    YanıtlaSil
  2. sevgili meral,yaptıklarınızı zevkle izliyorum.
    size sormak istediğim bir şey var?
    Deri dokusu dediğiniz teknik nedir.Benim bildiğim ama isim farkı olan bir teknik mi çok merak ediyorum ve öğrenmek istiyorum.
    Adana da bu işe gerçek anlamda gönül verip yapan kimse yok ben kendimce bir şeyler yapıyorum ama malzeme eksiğm var.Netten siparşle yapıyorum bazı şeyleri....
    bilgi verirsen sevinirim.Teşekkür ederim şmdiden
    iyi çalışmalar
    sevgiler neslihan

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Nestug deri dokusu iki çeşit birini sen yapıyorsun poşetle yapılan öbürü alt zemin boyanıyor uygun ikinci rengin içine bol miktarda glezing medyum konur,penye parçası en uygunu eski fanila, ıslatılıp kıvrılır ,ikinci renk boyanınca hemen üstünden bez parçasını yuvarlayarak geçiririz, kirlenince yıkayıp sıkıp tekrar devam ederiz, ilerde resimlerim eminim daha iyi anlarsın.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba tanıştığımıza çook sevindim biraz gezindim ama boş bir vakitte iyice inceleyeceğim, birbirimizden öğrenecek şeylerimiz var...ellerinize sağlık samimiyetinizi hissettim, kolay gelsin ...

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin Nefise elbette fikir alışverişini severim,üstüne birşeyler eklerim yeni şeyler üretirim, ürettiklerimi paylaşırım,isteyen herkes burdan kopya çekebilir hiç alınmam hatta memnun olurum..Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Meral sanatevinde kendi evimde gibi hissediyorum kendimi... arkadaşlarla olmakta ayrı bir keyif ...sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize sağlık hepsi birbirinden güzel olmuş

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Meral cevabın için çok teşekkür ederim.Poşet doku olduğunu tahmin etmiştim ama emin olamamıştım.Diğer tekniğide farklı şekilde yapıyorum.Ama senin resimlemenle daha net görürüm.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Ahh ne ic cektim fotograflara bakarken, bir gün o masa da yarim saat sohbetinizin hazzina ortak olabilmek ne büyük zenginlik olur benim icin.

    Üreten kadinlar hepiniz harikasiniz, yaptiklarinizla sizleri sevgili Meral sayesinde hayranlikla izliyoruz.

    Avusturya ve Almanya daki bazi dostlarima bir gecede sizden bahsettim ve mini laptop iyi ki yanimdaydi sayfayi gösterdim.

    Aaa cok zor ama dedi bazilari, aleha hanim var, en ilginci onun yorumuydu yaptiklariniza, burada samimiyet var, yapilan isten haz alma ve sevginin o muhtesem enerjisi var dedi. Ben danisanlarima hobi edinin diyorum mutlaka ve boyama isleri ile ugrasmak ruha inanilmaz iyi geliyor. Ben dahi günün agir stresinden arinmak adina baslamistim, zaman bulamiyorum bahanesinin ardina saklanmaktan, siz blogcu canlarimin sayesinde siyrilip yeniden acemi hobilerimle ugrasima neden oldunuz. Özellikle sen ve sevgili hobi vakti.

    Bugün Wiyanadan bir diger arkadasim aradi ve o gece gösterdiklerin cok güzeldi ben de yapmak istiyorum, neler lazim dedi:=)

    Kimleri nerelerde etkiliyor ve üretime itiyorsunuz anlayin iste.

    Kocaman saygilarim ve soguk avrupadan sicacik sevgilerimle.

    :=)

    YanıtlaSil
  10. Ne kadar sevindim anlatamam,arkadaşlarım da okuyunca benim kadar sevineceklerdir, inşallah birgün senide aramız da görürüz. Dediğin gibi herkesin bir hobisi olmalı, insan başka şey düşünmüyor beyni sadece üretmeye odaklanıyor böylece kötü düşüncelere yer kalmıyor,Wiyanaya bayılmıştım belki birgün oralarda görüşürüz...

    YanıtlaSil