İzleyiciler

21 Şubat 2011 Pazartesi

İYİKİ DOGDUN HOBİVAKTİ....

                                        Cihana yaptık,peçete çalıştık..
                              Kremle kırmızıya geçiş yaparak çatlattık..
                                         Gülün siparişi dolabı kremle eskittik.
                                        Dekopaj yapıp uygun tonda yapraklar ekledik..
                                  Panomuzu hamurla kabarttık,Güle gül çalıştık.
                                   Alt zemin pasta rölyefe renk katıp tonladık..
                                Berrin hanım eski çay kutusunu yeniledi..
                                   Alt çatlatma içi iki renk..
                                 Tabiki hamurla kabarttık...........
                                 Buda Berrin hanımın peçete yaptık kremle çatlattık altını mavi boyadık..
                                 İlknurun tepsiside güzel oldu...........
                                   İllaki kırmızı dedi..........
 
Nice yıllar sana iyiki doğdun hobivakti....Bugünde çooooook çalıştık,siparişler yetişiyor ama inanın çok yoruluyorum, Asiye, kızlar zemin boyuyor ama dizayn ve son rötüşlar bana kalınca yoruluyorum tabiki öğrencilerede zaman ayırıyorum ,bu gidişle bir yardımcı bulmam gerekecek...

12 yorum:

  1. gene harikalar yaratılmış emeğinize,ellerinize ve de yüreğinize sağlık.sevgilerrrr

    YanıtlaSil
  2. Nice senelere... gül desenli tepsi ve çay kutusu harika olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederimmm :))

    Başlığa ve satır arası mesaja şaşırdım, mutlu oldum. :)

    Yaptığınız çalışmalar çok zevkli. Hepside birbirinden güzel. Ellerinize emeğinize sağlık.

    Kolay gelsin. :)

    YanıtlaSil
  4. Lindissimas peças de arte,parabéns amiga!!!Convido para visitar meu blog,se der dê uma passadinha por lá,irei ficar contente,tenha uma excelente semana,abraços do Brasil!!!

    YanıtlaSil
  5. Unos trabajos preciosos, ¡qué bonitos!, Me encantan.
    Besitos desde España

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize saglik, hepsi birbirinden güzel. isinizin yogun olmasina cok sevindim. ALLAHcc gücünüze güc katsin insaALLAH... Kolay gelsin meral ablacim...

    YanıtlaSil
  7. Bin agizdan dinledim, izledim bu catlatma teknigini, normal sürdüm catlaklar cok az oldu, bol sürdüm, 7.5 depreminde catlamis otoyol gibi derin oldu:=))

    Bu isin SIRRI nedir Meral can?

    HAYRANLIKLA IZLEMEYE DEVAM MERAL SANAT EVINDE KI SANAT HARIKALARINI.

    Hobi Vakti bir defa daha kutlamadan bu mesaji sonlandirmam, iyi ki dogdun:=)

    Sanat evinde ki herkese bol ilhamli bir calisma günü daha diliyorum.

    Herkese sevgiler:=)

    YanıtlaSil
  8. Hermoso todo lo que hiciste, la mesa me parece preciosa!
    Besos,
    Sandra

    YanıtlaSil
  9. Guauuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....FASCINANTE!!!!
    Saludos desde Tenerife.

    YanıtlaSil
  10. hepsi birbirinden güzel ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  11. Qué hermosura de trabajos.
    Bss.

    YanıtlaSil