İzleyiciler

12 Şubat 2011 Cumartesi

BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM.....

                                 Annem kızım damadım...
                                 Dilekçim ve Nebeancım.........
                                    Vildancım la Dilek bize sabah kahvaltısı hazırladı...
                                      Nihalcim Seyfi ile çiçek yollamış..
 
                                  Boşta durmadım Gülün siparişini bitirdim..
                                   Su damacana kutusunu hamurla kabarttık..

                                  Yanına ekmeklikde yaptık...
                                          Dilek le Nebean bugün gelincik çalıştılar,
                                          Su bidonluğunun üst bölümü..






Ne güzel bir gündü dostlarım,kızlarım annem eşim beni bir şımarttılarki sormayın,sabahtan akşama kadar çiçekler,hediyeler,pastalar ne mutlu bana böyle ailem ,arkadaşlarım var, hepinizi seviyorummmmmmmmm..

15 yorum:

  1. Anneciiiim biz de seni çok seviyoruz<3

    YanıtlaSil
  2. Nice yıllara meral hanım sağlık, mutluluk ve ailenizle uzun yıllara erersiniz inşaallah.

    YanıtlaSil
  3. Nice yıllara, daha nice mutlu yıllarınız olsun sevdiklerinizle...

    YanıtlaSil
  4. Doğum günün kutlu olsunnn, nice nice yaşları mutlulukla eskitirsin inşallah.İyi ki doğmuşsun ,bizlerde o güzel el emeklerini iyi ki takip ediyoruz.Sevgilerimle nice yıllara

    YanıtlaSil
  5. Bizde seni seviyoruzzzz...Hayatın ,sevdiklerinle daima güzelliklerle geçsin ,kötüler ve kötülükler senden uzak olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  6. Sevdiklerin ve sevenlerinle tüm yasamin boyunca hep huzur olsun yolun, Meral can.

    Sevdiklerinin yamacinda, her daim tebessüme acsin yanaklarin.

    Mutlu nice senelere.

    Saygimla Daim.

    YanıtlaSil
  7. Doğum günün Kutlu Olsun ablacım,sevdiklerinle nice yılların olsun. Kolay gelsin bu arada harika işler çıkarmışsınız...

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar bu güzel sözleriniz gözlerimi yaşarttı iyiki sizlerde varsınız, hepinizi seviyorum,nice nice yıllar diliyorum bende..Meral

    YanıtlaSil
  9. Canım arkadaşım,seni sevmesek hele benim burada ne işimiz var.Her günümüz dünkü gibi güzel mutlu sevgi dolu geçsin.Tekrar doğum günün kutlu olsun.Dilek'ciğimin dediği gibi kötüler bizden uzak olsun,kalan sağlar bize yeter......Seni seviyorum arkadaşım......nkey

    YanıtlaSil
  10. becerdim artık benimde adım var

    YanıtlaSil
  11. Olá!

    Que trabalhos maravilhosos! Gosto muito de visitar este blog porque tem sempre algo que nos surpreende. Parabéns!

    Beijinhos desde Portugal

    YanıtlaSil
  12. Dogum gününüz kutlu olsun, nice mutlu, saglikli ve basarili yillar diliyorum, sevdiklerinizle ve sevenlerinizle birlikte insaALLAH:))

    YanıtlaSil
  13. nice sağlıklı mutlu yıllara sevdiklerinizle girmeniz dileğiyle
    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. dogum günün kutlu olsun. Allah herseyi gönlüne göre versin.

    sevgiler eli

    YanıtlaSil