İzleyiciler

23 Şubat 2011 Çarşamba

ÇOCUK ODASI BİTTİİİİ....

                                         Tuvalet kağıtlığı stokluğu..
                                         Hülya hanımın annesi beğenmişti..
                                            Bizde yaptık...
                                         Yine su bidonluğu gören istiyor..

                                          Hamur kabartma...

                                 Berrin hanım bana doğum günü hediyesi yapmış bayıldım...
                                       Berrin hanımın panosu..
                                  Yatak odasına başladım.....
                                Yatak odasına toka kutusuda yaptık..



 Saat  dokuz ve ben eve yeni girdim...Olsun yoruldum ama değdi çocuk odasını bitirdim,iki sipariş bitirdim öğrencilerle ilgilendim yani bugün çok çalıştım.Seviyorum dedim sevilmese bu kadar uğraşılmaz bu işlerle.Çay içmem lazımmmm...

11 yorum:

  1. Ellerinize sağlık,hepsi birbirinden güzel olmuş.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel olmuş. Özellikle aşçılara bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Meral hanım çok güzel işler çıkarıyorsunuz inanın ben de hevesleniyorum ama malzeme sıkıntısı çekiyorum.sevgiyle

    YanıtlaSil
  4. ellerinize,emeğinize sağlık güzel çalışmalar.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık ablacım , yatak odası süper .....nasıl bitirmişsin bu kadar az zamanda tbrk ederim.....

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık hepsi çok güzel olmuş. Allah size sağlık versin hep çalışın.

    YanıtlaSil
  7. Vavvv benden sonra neler yapmışın böyle arkadaşım ...Ama ben seni biliyorum niye şaşırdıysam sanki:))))süpersin sen, yapılan işlerde süper ..Yarın görüşürüz bye...Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş arkadaşım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  9. BERRİN
    Ellerine sağlık canım pes valla ben eve ulaşıncaya kadar bitirmişsiniz. Tebrikler,sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Sağolun arkadaşlar yoruldum ama değdi tam resimlemedim monte olunca resimleyeceğim..Doğru diyorsun MeralHobiart önce sağlık ve huzur bunlar olunca gerisi geliyor..Sağol Pınarcım sende çok güzellikler yaratıyorsun.Tarçıncım aşçılardan istersen yollarım canım..Rengarek seninde istediğin obje olsun söyle yeter..Hatişcim seninde ellerine sağlık eski tava buldum evde karpuz saatinden yapacağım canım..Kızlar size laf yok birazdan görüşürüz..Nestug sanada iyiçalışmalar canım..Berrincim eşim aynaya bayıldı yerini bulduk bile bugün asacağım haftaya görüşürüz..

    YanıtlaSil
  11. çok güzel çalışmalar hepsi de gerçekten de yorulduğunuza değiyor

    YanıtlaSil