İzleyiciler

13 Şubat 2011 Pazar

DURMAK YOK...

                                        Burası neresi.....
                                Perdeler kanaviçe...............
                                  Heryer antika dolu...........

                                    Canım Atatürküm baş köşede........
                                 Yağ şişelerine dikkat........
                                     Turkuazzzzzzzzzzzzzzz.



                                    Prenses görmesin kıskanır...........





                                   Benim heybemmm.
                                Turkuaz ve alem.............
                                Burası bir köfteci evet yanlış anlamadınız Titiz Izgara Kırkpınarda
 12 sene evvel tanıştık hala aynı güzellikte antikaları ise arttıkça artıyor bende birsürü şey bağışladım orda ayrı duruyorlar....
İşler iyice çoğaldı,Istanbul Şerbet Cafeye dün bayağı obje yolladık, bugün çoğu satılmış birde yeni siparişler alınmış bende bari pazar pazar çalışayım dedim .Atölyeye gittim Istanbuldan arkadaşlarım ve onların arkadaşları geldi onlardanda siparişler alındı Asiye ile bu saate kadar çalıştım,hemen  meydey meydey diye çığlık attım yarın yardıma gelecekler çoğaldı, boş vakti olan buyursun....

13 yorum:

  1. Antikalar o kadar güzelki bende ne zaman gitsem hayranlıkla bakıyorum .Nede olsa bazı antikalarla ucundanda olsa bende tanıştım ..Çok güzeller .Yarın görüşürüz bye bye

    YanıtlaSil
  2. Salimle her sefer takışıyoruz.Çünkü karşıdaki antikacıya hep benden önce gidiyordu.Türkiye'nin her yerinden topluyor.Hepsi ayrı ayrı güzel ve kıymetli.Antikaları gibi yemekleri de çok güzel.Lezzetini on senedir hiç bozmadı.Yarın çok işimiz var.Onun için şimdilik hoşça kalın.Byeeeeee.

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle belirtmeliyimki yaptiginiz el emegi göz nuru bütün calismalariniz cok güzel, elinize emeginize saglik. Size kene gibi yapistim biliyorum ama bu benim sucum degil:) Sizin üretici, caliskan ve hayat dolu olmaniz. Tabiki genlerinizin de büyük payi var bunda ama bence kova burcundan olmanizin etkiside cok büyük:) Bir kova kadini olaraktan sizinle gurur duyuyorum:) Hayraninizim ve takibinizde olucam, sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Yaa, aslinda niyetim antikalari övmekti ama (sizin gölgenizde kaldilar) unutmusum:) Antikalar cok güzeller, eskiden daha güzel seyler yapiliyormus bence. Tabi, orjinal el emegi göz nurunun eserleri...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeldi hepsiii , bakmaya doyamadım :)

    YanıtlaSil
  6. Sağolun arkadaşlar beni şimartıyorsunuz, seviyorum üretmeyi,kova olmaktanda çok mutluyum..Antikaların hepsini çekemedim bile içerisi müşteri doluydu birdahaki sefere detaylı çekerim.Bugün çok yoğun olacak erkenden çıkmam lazım sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Antikaya düşkün biri değilimdir eskiyi sevmem ama şu blog dünyasına girdiğimden beri beni çine alıverdi antikalar.Şimdi geçmişte sağa sola dağıttığım o paha biçilmez herşeye üzülüyorum. İçim kan ağlıyor.Belkide eskide kalan şeyleri unutmak istememden kaynaklanıyordur.
    yaptığınız işler harika zevkle takip ediyorum.Fikir alıyorum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. inanilmaz bir hazdir eminim orada yemek yemek. Hem göze, hem mideye hitap bu olsa gerek. Ne iyi yapip paylasmissin bu mekani. Listeme eklendi bile, ilk Türkiye ziyaretimde gitmeyi hedefledigim mekanlardan oldu.

    Biz gurbetciler genelde bunu cok yasiyoruz, nereye gitsem, nasil gidilir, özelligi, oraya gitmemi gerektiren sey nedir vs, iste böyle paylasimlarla "BULDUM" diyoruz:=))

    Tesekkürler can.

    Sevgimle.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba; beğendiğimiz ürünleri buradan sipariş verebilir miyiz?

    YanıtlaSil
  10. Ne kadar güzel bir yer burası böyle :)Bu işe başlayana kadar antikaları bende pek sevmezdim ama bunlar çok güzelmiş.İşlerinizde kolaylıklar diliyorum yakın olsak seve seve yardımınıza gelirdim...

    YanıtlaSil
  11. Antikayı ben çok severim ama eşim pek sevmiyor bende bu fikrine saygı duyuyorum arkadaşlarıma böyle güzel mekanlara veriyorum çünki onlar da benim kadar değer veriyorlar..Adsız arkadaş tabiki sipariş alıyoruz Meral Sanatevi 10 yıldır vergi mükellefi o yüzden satışlarımızı göğsümüzü gere gere yapıyoruz..Sevgili NESTUG bende çalışmalarını beğenerek takip ediyorum.Sevgili FİKİRLOPEDİM sen gel ben seni burda seve seve ağırlarım can. ÖZİcim sen çok yaşa emi bu kadar işinin arasına benidemi katacaksın sağol canım,henüz geldim birazdan fotoğrafları yüklerim bugünde güzel çalıştık...

    YanıtlaSil
  12. okul olmasaydı ben yardıma gelirdim cicianne :)))

    YanıtlaSil
  13. Hmmm... O zamanlar tanışmıyorduk herhalde ki işlemeli stor perdeleri kaçırmışım :) Yatak eteği idi büyük ihtimal onlar, iyi fikirmiş :)

    YanıtlaSil