İzleyiciler

3 Şubat 2011 Perşembe

FİLİZ HANIMIN CİCİLERİ..

                                  Hamur kabartma ekmeklik.nede güzel olmuş..
                                     Çay kutusu mavi çok yakışmış..
                                    Buna bayıldım...........
Günaydın dün maillerime baktım Istanbuldan sevgili Filiz hanım bana yaptıklarının fotoğraflarını yollamış...Hani beni görmek için Istanbuldan gelmişti kanaviçe ustası . Gelince benden objeler, dekopajlar almıştı onları değerlendirmiş çooook beğendim ellerine sağlık. Benden birşey rica etmiş pasta rölyefli stencılı fotoğraflayabilirmisiniz diye benimde aklımdaydı hay hay efendim..Bende bugün ilk defa mailden alıp küçülttüm  yolladığı fotoğrafları sizinde görmeniz için.herşeyin bir ilki vardır elli yaşından sonra bilgisayar  kurdu olduk...Üye sayım hızla artıyor izleyenleri merak edip bloglarına gireyim diyorum çoğu kendi blogunu profile yazmamış  onun için bakamıyorum sanırım bu sorunu sizde yaşamışsınızdır...

7 yorum:

  1. Süper olmuşlar,havalar bıraz ısınsın ilk hafta sonunda geleceğim hamur kapartma eğitimine.

    YanıtlaSil
  2. çaydanlıklara bayıldım:))))))

    YanıtlaSil
  3. Filiz Hanım'ın eline sağlık. Hepside çok zevkli çalışmalar.

    YanıtlaSil
  4. demliğe bayıldım harika olmuş

    YanıtlaSil
  5. Filiz hanım da harikalar yaratmış ellerine sağlık ..Dilek

    YanıtlaSil
  6. Filiz hanımın ellerine sağlık ekmek kutusu bir harika tabii diğerleride.

    YanıtlaSil