İzleyiciler

17 Şubat 2011 Perşembe

DOSTLARIM....

                                   Melekleri beyaz metalik boyayıp renklendirmiştik..

                                         CD lik eskitme ve peçete
                                Bu çileklerden bulamıyoruz artık ,el boyama
                                     Meralcim açık renkleri seviyor..
                                         Panoları  renklendirip varak attık..
                                   Çilekleri el boyaması çalıştık..
                                         Her derde deva....
                                    Lambayı bile boyamışız..

                                     Hazreti Meryem tasviri ışık nasıl güzel vurmuş..
                                 Meralcimin eseri..............
                                   Eli boş gidilmez değilmi..
                                    Mıhlamayı ilk Nebean tattı,..
                                 Mücellacım da pek güzeldi bugün..
                                  Fikirlopedim birgün senide bekliyoruz bu sofraya..
                                  Küçük Ceren ve Meral...
                                 Saçlarımı kestirmem lazımmi vakit bulabilirsem..
                                 Mücella elleriyle işledi..
                                 Buna bayıldımmmmmmm...
                                   Mücella ellerine sağlık..
                                   Meralciminde bu örtüsü pek kibar..
                                   Kaşık bile boyadık.Rus tekniği
 
Ne güzel şey dostluk,arkadaşlık bir yudum suyu bir lokma ekmeği paylaşmak, ben gerçek dostluktan bahsediyorum , arkadaşlık karşılıksız vermektir çıkar gözetmeden...Kırk gün kırk gece denir ya doğum günüm de öyle oldu adaşım Meral Ankara da olduğu için doğum günümde yoktu bugün bana ve Meral Sanatevi müdavimlerine kahvaltı verdi kendi elleriyle pasta yapmış hemde benim en sevdiğimden vişneli, arkadaşlar sizleri seviyorummmmmmmmm....

5 yorum:

  1. Çok güzel ve samimi resimlerdi :)
    el hünerleride dillenmiş konuşuyor , resmen...hepsi süperrr

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşlarla güzel bir güne Meral D. de harika bir kahvaltıyla başlamak güzeldi ...Bu sayede bende gece kuşu olarak güne erken merhaba demiş oldum :))) Var olun sağolun arkadaşlar ...Meral Sanatevinde buluşmak üzere sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Öyle hemen bakip cikip gidemiyorum ben zaten senin sayfalarindan:=)) Firsatini buldugum an hoop, solugu Meralin Atölye de aliyorum, icim aciliyor ohhh:=))

    insallah Meralcim, görüntülerde ben de orada olmayi diledim, hem öyle güzel bir ortam ki, tam röportajlik, hazir herkes oradayken, kagidi kalemi ses kaydini acip, söyle doyasiya bir röportaj yapardik, caylari yudumlarken. Inan hobilere ilgiye yönelttigim hanimlar, bir süre sonra ciddi bir degisim yasiyor ve hayatlarina yeni bir yön kazandiriyorlar. Umuyorum ki Avrupa da yasayan Türk hanimlarda böylesi üretim ve etkinliklere özenip, bir an evvel calismalara gecerler:=)) O gün orada bulunan tüm can dostlarinada kucak dolusu sevgilerimi sunuyorum.

    Allah Fotograf makinana zeval vermesin ki bizler bu harika paylasimlardan muaf kalmayalim:=))

    Sevgimle daim.

    YanıtlaSil
  4. Amin,bugün erken çıkıp malzeme almaya gittim yolda aklıma geldi eyvah bugün fotoğraf çekmeyi unuttum diye artık yarın bol bol çekerim, atölyede günün konusu sendin kızlar iyiki blog açmışsın bizde dünyanın her yerinde insanlarla tanışıp yazışıyoruz dediler bol bol selamlarını iletmemi istediler elçiye zeval olmaz, sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Kıskandım şimdi, keşke ben de olsaydım yanınızda. Allah bu güzel dostluğunuzu hiç bozmasın.

    YanıtlaSil