İzleyiciler

4 Şubat 2011 Cuma

PEÇETE TEPSİLER,HAMUR KABARTMA KUTULARIMIZ VAAAR..

                                 Alt zemini ağaç dokusu yaptık...
                                   Peçetenin şeklini değiştirip yapıştırdık..
                                 Sonra dallarla birleştirip tepsiye göre form verdik..
                                  Yapraklar ekledik...........
                                 Çay kutumuzun altına aralıklı puantiye stencıl yaptık..
                                   Hamur kabartma çalıştık...


                                  Kapağın içinide süsledik.
                                    Tepsimize peçete çalıştık.Alt zemin deri dokusu.
                                 Dün yaptığımız kutunun yanına yaptık..
                                   İkizler saç fırçalarını koysunlar diye...
                                 Puantiyeler yarına kadar pırıltılı olacak..
                                      Fatmanın eskiden kahverengi olan aynası..
                                    Peçeteleri kontur rölyefle kabarttık...Tabiki yapraklarla form verdik......
Bugün iyi ve verimli geçti ,yarınki yapılacaklar boyandı bugünküler bitti çıkarken vernikler atıldı birsürü arkadaşım ziyarete geldi kargaşadan resimlerini çekmeyi unuttum,en önemlisi Melike kavanozlarımı sipariş etmiş,huyum kurusun istekleri günü gününe vermeyi seviyorum gece bile çalışıp bitiririm yoksa o gece uyumam, aynı hassasiyeti karşımdakinden de beklerim ama nerde...Anlıyacağınız bugünde yorulduk. Filiz hanım fototğrafları gündüz çekin diyor haklı ama ben acele ediyorum akşam oluyor vernik bile atmadan çekince güzel çıkmıyor ne yapalım idare edin artık...

8 yorum:

  1. ben çıkarken hummalı bir çalışma başlamıştı ...ve sonuç muhteşem olmuş.. emeği geçenler ellerinize sağlık ..yarın resim kursunda görüşmek üzere meralcim ..iyi geceler..Dilek .. NOT ;yeşil puantyeli zeminde içimi açtı :)))

    YanıtlaSil
  2. arka plan harika, ben de katiliyorum.
    ilk tepsi cok güzel olmus. cok begendim. bu tepsilerden alma, ya da tepsi yaptirma imkanimiz varmi?

    sevgiler eli

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlıık.. hepsi çok güzel ama ben kutu delisi olduğum için bilhassa ona vuruldum

    YanıtlaSil
  4. Peçeteyle nasıl yapıldığını çok merak ediyorum...Süper olmuşlar yine.Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Hola amiga, que arte tienes, me encantan las bandejas, son preciosas las dos, y las cajas geniales tambien. Te felicito.
    Que pases un buen fin de semana. Un abrazo.

    YanıtlaSil
  6. toliko je lijepih radova na tvom blogu da bih mogla satima gledati i skupljati inspiraciju:)).......
    pusa iz hrvatske:))....
    M...

    YanıtlaSil
  7. Deli eder sizin orası insanı. Burnuma boya,tutkal kokuları geliyor:)))

    YanıtlaSil
  8. Mamma mia che spettacolo...sono veramente stupefacenti...sei bravissima quella tegola sembra un quandro mi sono sempre piaciute le tegole dipinte....
    Bravissima!

    YanıtlaSil