İzleyiciler

21 Şubat 2011 Pazartesi

PAZAR KAHVALTISI

                                 Cafe Bacce de kahvaltı güzeldi,manzara süperdi..
                                  Bu sefer eşim resimledi ben poz verdim..
                                 Sazlıklardan havalanan.........
                                   Gökçe masadakileri ördeklere taşıyor...

                                  Yan masadaki kızlarda bana poz verdi.
                                    Sıcaklık geliyormu.....
                                  Kahvemde geldi daha ne isterim...
                                  Nasılda güzeller...

 Sabah erkenden kalktım eşim hadi bakalım göle gidip kahvaltı edelim dedi ,biz yok mok işimiz var falan desek de o galip geldi. Güne iyi başlayalım haftanın stresini atalım diye gittik. Cafe Bacce çok güzel biryer kahvaltıda süperdi, çayım bitmeden yenisi geldi, eşim kızım çay kahve daha ne isterim,iyiki israr etmiş Tuna da hakikaten güne güzel başladık..Atölyeye gittim Asiyede geldi,o kadar dağılmışızki,yoğunluktan kaç gündür topalayamadığımız atölyeyi bir güzel temizledik ohh içim açıldı, iki obje bitirdimki  Mücella  bir arkadaşını getirdi, kızına oda yaptırıyormuş el boyama yaparmısın dedi tabi dedim neden olmasın, beyaz bir  takım bende kırmızı beyaz çalışacağım, bitince yayınlarım..Hepinize iyi haftalar...

2 yorum:

  1. Afiyet olsun.Ne güzel yer orası öyle.Su kenarında olmayı seviyorum.Hafifte yağmur varsa,şömine de varmış.Offfffffff şimdi orda olmak vardı.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Güzel arkadaşım,afiyet olsun.Bir günde biz hakiki dostlar,yalanlar üzerine kurulmamış dostlukları beraberimizde taşıyarak gidelim oralara.Ki nederse desin vız gelir bizim arkadaşlığımıza.Çünkü yalanlar üzerine kurulmadı.Hepimiz hakiki hayatta ne isek oyuz.İnsanları biraz etrafa soralim sonra dostluktan bahsedelim.Kendfimizi kendimiz gibi yaşayalım.Ben buyum dediğimiz zaman o olmadığı meydana çıkmasın.sonra rezil olmayalım.Öyleleri ile arkadaş edenler kendinize dikkat edin.Size dost tavsiyesi.Anlıyanlar anlamıştır.Biraz çenemizi tutalım.Meral'cim yine harikalar yaratmışın ellerine sağlık........Dilek ,Meral Demir,ASiye,Vildan,Melike,Gökçe,Tuğçe,Mücella,daha sayamadığım yalan üzerine kurulmayan dost arkadaşlarım bir kere daha sevgiyle öpüyorum hepinizi benim kibar seviyeli arkadaşlarım.....Meral sakın birşey yapma anlarsın sen......

    YanıtlaSil