İzleyiciler

25 Şubat 2011 Cuma

YARIN CUMARTESİİİİ.

                                        Mutfak basamağı yanları hamur kabartma,el boyama
                                 Basamaklar el boyama...........
                                   İç tarafına hamur kabartma fincan yaptık..


                                    Bilin bakalım bu ne,
                                  Hamurla kabarttık,boncuklar uğur böcekleri ekledik..
                                        Sapını kenevirle sardık..
                                    Evet bu mangal yakarken kullandığımız yelpaze..
                                    Kahve tepsisi dekopaj...
Istanbula gideceğim için yarına yetişecek işleri acele acele bitirmeye uğraştık, acele işe şeytan karışır derler tam herşeyi yerine koydum dedim vernik atmaya başladım Nesrinin siparişi olan tepsilerden biri  heba oldu vernik diye beyaz boya sıkmışım kahve tepsi alaca oldu boyadım attım arkaya pazar günü tamamlarım dedim Allahtan Dileğin görümcesi Asiyeye yaptığım mutfak basamağına birşey olmadı yarın Ankaraya gidecek.. Fikirlopedim senin için de gezeceğim yarın ilk kahve senin şerefine olacak....

8 yorum:

  1. herzaman ki gibi çok hoş olmuş.Beni eskiye götürdü , nostaljik esintiler :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba meral abla ,
    yine yine yeniden ,hergün güzellikleri görmek için ziyaret ediyorum,yanınıza gelemesemde...duydum ki istanbula gidiyormuşsun :) benimde bir ricam olacak ...benim aldığım puanlı stensıl'dan arkadaşlarda istemişlerdi..acaba 3 tane alabilirmisin..şimdiden iyi gezmeler...1 fincan kahve de benim yerime içiver :)) sevgilerimle medine

    YanıtlaSil
  3. Medinecim stensılları Üsküdardan aldım,yarın Nişantaşına gideceğim sanırım alamam, belki atölyede vardır pazar günü bakarım, seninki büyükmüydü hatırlamıyorum bana yazıver, selamlar

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş ellerine sağlık ...yarın içinde sana iyi gezmeler bir kahvede benim için iç meralcim :))bu arada asiye ablada çok beğenmiş

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullansın iyi resimliyemedim kendini görünce daha da beyenir.Ben yokken yaramazlık yok ha beni özleyin canım pazar günü görüşürüz.

    YanıtlaSil
  6. ¡Qué bonitos trabajos! Me gustan todos.
    Besitos desde España

    YanıtlaSil
  7. merhaba meral abla;
    benim aldığım stensıllar küçüktü.arkadaşlarda küçük istedi ama 1 tanesi büyükte olabilir. medine

    YanıtlaSil
  8. Unuttum yarın atölyeye bakarım

    YanıtlaSil