İzleyiciler

2 Şubat 2011 Çarşamba

BUGÜN ÇOK ÜZGÜNÜM...

                                   Hamur kabarttık bu sefer üç kat yaptık..
                                  Çiçekleri çoğalttık....
                                   Pasta rölyefle stencıl çalıştık..
                                 Alt zemini eskittik....
                                   Peynir kabını atmaya kıyamadım...Pasta rölyefle kapattım yarın devam ederim...
Defnecik henüz 32 yaşındaydı genç ölümler hep üzmüştür beni henüz annesini bile tanıyamayan o bebeciğin kaderi bumu olmalıydı, alın yazısı deriz Allah iyi yazılar yazmış olsun ,Hiçbirşeyi dert etmemek lazım,hayat o kadar kısaki böyle zamanlarda tamam deriz bundan sonra şöyle yapalım böyle yapalım, zaman geçince herşeyi unutuyoruz....Bugün birkaç resim çektim fotoğraf makinem kilitlendi nuh dedi peygamber demedi , yapılanların hepsini çekemedim, yarın çekerim artık ...

12 yorum:

  1. Evet gerçekten defneye bende çok üzüldüm Allah rahmet eylesin...bu gün yine geç vakte kadar çalıştın uğruyacaktım ama bende geç geldim yemek yoktu o yüzde uğrayamadım ..ama yaptıkların muhteşem olmuş yarın görüşürüz inşallah ....Dilek

    YanıtlaSil
  2. bu olay bana hayatın bia varmış bir yokmuş olduğunu hatırlattı bir kez daha.. ve evet o yavrucak:(

    YanıtlaSil
  3. Defne hep içimizi yaktı bugün. Neşesini, gülen yüzünü hep özleyeceğim. O minik yavruya da Allah bundan sonrası için iyi yazılar yazmış olsun inşallah.
    Meral Hanm'cığım, kullandığım Kil FİMO-EFFECT 11 numara. Çok tatlı altın pırıltılı bir rengi var. Yapacaklarınızı merakla bekleyeceğim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Yine harikalar yarattın.Ben dönene kadar yapacaklarını merak ediyorum.Dilek'cim seninle görüşemedik.Salı günü yine atölyemizde buluşuruz.......Defne için bende çok üzüldüm.Akşam haberlerde onun gülen yüzünü görüce hep küçük oğlunu düşündüm.Geride kalanlara allah sabır versin.....nkey

    YanıtlaSil
  5. herzamanki gibi çok güzel olmuş..hüzünleri dağıtmanın en güzel yolu , uğraşı bulup düşüncelerden uzaklaşmaktır.
    kalanlara allah sabır versin

    YanıtlaSil
  6. Yaptığınız kutuyu çok beğendim ellerinize sağlık takipcinizim haberiniz olsun...

    YanıtlaSil
  7. MARAVILLOSO trabajo!!!
    Besos desde Tenerife.

    YanıtlaSil
  8. Muy bonito esta caja, un trabajo estupendo
    esther desde Barcelona.

    YanıtlaSil
  9. Kutu ve seçilen renkler çok güzel.

    YanıtlaSil
  10. Meral hanım,yorum yaparken kelime doğrulamayı kaldırmayı bilmiyorum acaba nasıl yapacağım yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil