İzleyiciler

8 Şubat 2011 Salı

MİSAFİRLERİM GELDİ.....

                                  Kardeşimin eşine takı kutusu yaptım...
                             
          
                                               Hamurla kabarttık.kenarları pasta rölyef
                                         Boyutlu boya ekledim...
                                         Kaftanlar çooook uzağa gidiyor..
                                       Duvar süsü yaptık, hamurla kabarttık..








Bugün evim doldu taştı, dün kayınvaldemle eşimin yeğeni gelmişti, bugün benim yeğenim kardeşim arkadaşım ve aynı zamanda kardeşimin eşi ,kızım damadım annem ve biz ,evim gülüş cümbüştü kimi çay içiyor kimi kahve, kimi müzik dinliyor eşim habire şömineye odun atıyor yemekleri ben yaptığım için artık bir köşede dinleniyorum Tuğçe boşalan bardaklarımızı dolduruyor tabi bu arada kara kara bugün aldığım siparişleri nasıl yetiştireceğimi düşünüyorum Stocholma gidecekler ,bugünde yurtdışına kaftanlar yolladık  dinlenmem lazım yarın çok çalışacağız...Seviyorum dolu dolu yaşamayı Allah kimseyi yalnız bırakmasın....

7 yorum:

  1. yine çok hoş şeyler yapmışsın.takı kutusu süperr , diğerleride güzel elbette.Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. her konuda süpersin ...bu gün yaptıkların harika olmuşlar ..neriman güle güle kullansın takı kutusunu ...bye..DİLEK

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok hoş olmuş, özellikle takı kutusu.
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Hola muy bonito los trabajos
    Estherbcn

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık meral yine harika ürünler ortaya çıkarmışsın bu arada doğum günün kutlu olsun iyiki doğdun iyiki varsın...hatice

    YanıtlaSil