İzleyiciler

27 Şubat 2011 Pazar

ÇANTAMIN İÇİNE SU DÖKÜLDÜ...

                                 Çantama su dökülünce fotoğraf makinam pert oldu.bende eski arşivlerden yayın yapayım dedim..El boyama yapmıştım horozları kenar boya çatlatma, iri çatlasın diye kırmızı boyanın içine su bazlı vernik dökmüştüm...
                                  Üst kapak pasta rölyef, horozlar peçete...
                                Dolabın önü transfer tamamlama...
                                  Altınla boyadık yağlıboya ile eskitip üstüne folyo varak uyguladık..

                                        Nurana yapmıştım bu takımı...
                                    İlk Rus tekniği boyamam Nebean almıştı..

4 yorum:

  1. Preciosos los gallos, me encantan, como todos tus trabajos.
    Besitos desde España

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun, kuruyunca çalışır inşallah. Resimlerinizden mahrum kalmayı istemem doğrusu.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Bu güzel çalışmaları gördükçe kursa gidesim geliyor ama zamanım yok.Belki bir kaç yıl sonra bende bu muhteşemlerden yapıyor olabilirim...Ellerine sağlık...harikalar

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun. makinanıza üzüldüm

    YanıtlaSil