İzleyiciler

23 Şubat 2011 Çarşamba

GÜNAYDIN ARKADAŞLAR...

                                       Çok severek yaptığım dolabın yanlarına pasta rölyefle taş görünümü verdim.ön tarafına akrilikle el boyama yelkenli yaptım,kenarlarına el boyama güller yapıp dolabın her yerine yağlıboya ile eskittim..Bu dolabı alan kişi içine eski plaklarını koymuş üstünede antika bir pikap koymuştu yerinde gördüm bayıldım.
                                  Yakın tonlarda boya çatlatma yaptım,melekler peçete kenarlarını tamamladım, kenarlarını parmak vaks ile yaldızladım.İzmir Çeşmeye gitmişti..
                                 Kutuların dört bir tarafına peçete yapıştırıp çiçekler ekledim.üst tarafını eskittim...
                                  Ekmeklik peçete tamamlama...Alttaki zigon resim transfer ve tamamlama.
Bugün sabah erken kalktım ,her zamanki gibi. Bloga başlamadan önce yapılanları buldum sizlerle paylaşayım dedim...

7 yorum:

  1. Günaydin Meral can:)

    Iyi ki paylastin, emegine saglik. is arasi bakip gönlüm acildi.

    Iyi ve bereketli, bol tebessümlü bir gün diliyorum.

    Saygimla.

    YanıtlaSil
  2. Ama bunlarda çok güzel olmuş. :)

    Özellikle kutular ve ekmeklik çok güzel olmuş, ellerinize, emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Witaj! :)
    Pierwszy raz jestem na Twoim blogu. Pierwsze moje slowa, po zobaczeniu Twoich prac to.... WOW!
    Bardzo ładne rzeczy robisz :)
    Na pewno będę tu częściej zaglądać! :)
    Pozdrowienia z Polski! :)

    YanıtlaSil
  4. Maravilhoso!!!Parabéns.

    YanıtlaSil
  5. Sayfanıza Google önbellekten girebiliyorum. Çalışmalarınız çok güzel, izlemeye aldım sizi.

    YanıtlaSil