İzleyiciler

24 Şubat 2011 Perşembe

FRİDA NIN RESİM SERGİSİNE PERAYA GİDİYORUM..

                                  Nurana yapmıştık, eskitme yapıp el boyama manzara ve çiçekler eklemiştim.
                                 Akrilikle yaptığımız manzarayı yağlıboya ile eskittik.
                                   Ön tarafıda farklı manzara yaptık...
                                     Ahşap şamdanları şimdi zor buluyorum..
                                  Bavyera tarzı boyamıştım ,yağlı boya ile eskittim..
                                          Kırmızıyı kahve yağlıboya ile eskitince çok güzel oluyor..
Nasıl sevinçliyim anlatamam uzun zamandır resim sergisine gitmemiştim.Kızım anne sergiye gidiyoruz dedi  ,işim çok dedim anne Fridanın eserleri dedi ,neeee dedim onunkileri dışarı pek vermezler süper ne olursa olsun tabiki hastalık hariç gelirim dedim,Cumartesi resim kursu var Şenaycım var nasılsa o onun sorumluluğu,Dr Dilekçim gelirsen kızlar seninle ilgilenir yok dersen haftaya görüşürüz..Yine arşivden bazı resimler ,eskiden dahamı çok uğraşıyormuşuz ne şimdi hamur kabartma çıktı mertlik bozuldu güzel resim uygun renkler olunca sonuçta güzel oluyor fazla uğraşmadan sonuca ulaşıyoruz.Alan memnun satan memnun daha ne, arşivde bir gece lambası altlığı buldum hemen hemen 7 veya 8 sene önce peçeteyi hamurla kabartmışım güzelde olmuş sonra birkaç obje daha yapmışım , sağolsun Ece tekrar sevdirdi bize ,onu ziyarete gidince bayağı dekopaj almışım daha kullanmadıklarım bile var...

4 yorum:

  1. Harika olmuşlar Meral abla, ellerine sağlık, tabure de çok şirin olmuş...

    YanıtlaSil
  2. siz bana yorum yapıyorsunuz ya, ben sizi izlemeye aldım sanıyordum, bakıyorum başka bloglarda görüyorum yeni postlar yazmışsınız, allah allah diyorum neden bende görünmüyor? birde bakarımki ben sizi izlemeye aldığımı sanmışım ama almamışım :( şimdi acısını çıkartıyorum bütün postlara tek tek bakıyorum hepsi birbirinden güzel harika şeyler yapmışsınız ellerinize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ajajjaj :) Boskości!
    Pozdrawiam! :)

    YanıtlaSil
  4. Ohh ne güzel. Resim sergileri baska bir dünyaya giris bileti gibi gelir bana. Ressamin ya da Fotografcinin gözüyle bakmak dünyaya ve farkli bakis acilarindan yakalamak hayati, inanilmaz bir haz. Mumluklara bayildim bu ara da:)

    Sergiden sonra yorumlarini bekliyorum, sergiye dair.

    Sevgimle:)

    YanıtlaSil