İzleyiciler

11 Şubat 2011 Cuma

HAMUR KABARTMA KİREMİT...

                                           Berrin hanıma kiremit boyadık..
                                  Hamurla kabarttık,yapma çiçek ekledik..
                                 Çay kutusunu kayınvaldem aldı...........
                                   Hamurla kabarttık............
                                           İçini farklı tonda boyadık.........
                                          Sibel blogda beyendi bizde yaptık...
                                          Yarın Bandırmaya yola çıkacaklar...Sülümanla Hürrem..
                                      Tiryaki Hobiden gelen siparişim arkada da hediyem..Teşekkürler.............                
                                   Buda görümcemin siparişi.............









Hava güzel, ortam güzel arkadaşlık dostluk güzel yaptıklarımız güzel daha ne olsun...Hafta sonu geldi bile  yarın teslim edileceklerin çoğu bitti, biraz rahatladım yoksa bu akşam rahat uyuyamazdım huyum kurusun, illaki verdiğim tarihte bitireceğim..Tiryaki Hobiye verdiğim sipariş bugün geldi yanında hediyesi ile eline sağlık çok güzel olmuş.Kızlar da bayıldı bende kıskanma ne olur sipariş et seninde olur dedim.:)....

6 yorum:

  1. Olá, espero que tenhas tradutor no teu blog.
    Vou tentar por as palavras mais simples para poder fazer tradução correcta.
    Parabens os teus trabalhos são lindos, os tabuleiros tem desenhos lindos.
    Gosto de tudo.

    YanıtlaSil
  2. iyi günlerde kullan canım,yine harika şeyler yapmışsınız.ellerinize sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Unos trabajos bellisimos.
    Besitos desde España

    YanıtlaSil
  4. Canım arkadaşım ;sağlıklı,mutlu ,sevdiklerinle beraber ,en güzel yaşlar yaşaman dileğiyle..Doğum günün kutlu olsun ..Ben kendimi çok şanslı hissediyorum senin gibi güzel, iyi kalpli arkadaşım, dostum olduğu için,her şey gönlünce olsun ...SEVGİLER

    YanıtlaSil
  5. Doğum günün kutlu olsun canım arkadaşım.Sana sağlık,mutluluk,güzel günler dileriz Key'ler olarak.İyiki varsın.Dostluğun ile bizi hep ısıttın.Herşey gönlünce olsun......Bu arada yine çok güzel objeler çıkmış ellerine sağlık......nkey

    YanıtlaSil
  6. Canım arkadaşlarım sabah sabah içimi ısıttınız,iyiki sizlerde varsınız hayatımda, hep birlrikte nice yıllara öptüm Meral...

    YanıtlaSil