İzleyiciler

15 Şubat 2011 Salı

FOTOĞRAF MAKİNAMIN AYARI BOZULDU...

                                 Meltemin eski çay kutusunu yeniledik...
                                    Hamurla kabarttık,uğur böcekleri ekledik..
                                 Kaftan mumum Hürrem yüzüğüm....

İki gündür fotoğraf çekiyorum yüklüyorum iğne ucu kadar, bugünde böyle oldu ,eve gelince çözdüm bakalım yarın ne olacak, bu yüzden bugünkü çalışmalarımızı da yayınlıyamadım yarına artık..Meltemin eski çay kutusunu eve getirmiştim onu bari çekeyim dedim, resim olmadan sade yazıyı sevmiyorum.kızım kaftan mum almış tabiki turkuaz renkte eşim de sevgililer günün hediyesi Hürrem yüzüğü almış, sağolsunlar nasılda düşünürlermiş beni,Nebeancımda çok beğendi eşim onada sipariş etti...

5 yorum:

  1. Ekmekliği çok beğendim. Hürrem yüzüğü ise tartışmasız güzel. Mutlu günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Çay kutusu çok güzel olmuş, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan hürrem yüzüğünü meralcim:)))

    YanıtlaSil
  4. Uğur böcekleriyle çok şeker olmuş...Ellerine sağlık :)))

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan Hürrem sultan, aman Meral sultan:))

    Ne güzel sey, mutlu olmak, deger almak, bak bizlere dahi yansidi, bu enerjiyi seviyorum.

    Ugur böceklerini ben de cok sevdim cidden cok yakismis ve ben artik bahariiiiiii cokkk özledimmmmm:(

    Bahar mevsimi cagristirdi. Bari böyle özlem giderelim:=)

    YanıtlaSil