İzleyiciler

3 Şubat 2011 Perşembe

KAVANOZ PEŞİNDEYİM.....

                                   Çay kutumuz hamur kabartma

                                Yanlarına siyah pasta rölyef yaptık...
                                      Böyle başladık.
                                 Rölyefle kapladık.
                                   Peçeteyi düz yapıştırdık..
                                  Tüp silikonu çiçeklerin üstüne sıktım..
                                   Tahta çubukla düzelttim..
                                  Kuruynca tekrar peçete yapıştırıp boyutladım..
                                          Vola....








Bir haftadır Paşabahçe kavanozlarının peşindeyim Şerbet Cafeye bir tane yollamıştım beğenmişler 10 tane sipariş geldi, Nebeanla bakmadığımız yer kalmadı orta boy yok. Bugün Sapancadaki züccaciyelerin bir bölümünü gezdim ole bir tane bulabildim öğrendimki ufacık Sapancada tam 35 züccaciye varmış gelen açmış,Nebean Istanbulda kavanoz peşinde kaldı dokuz...Dün boyadığım peynir kutusuna değişik birşey denedim fena olmadı. Pasta rölyef yerine tüp silikon kullandım..Değişik denemelerim olacak siparişleri azaltayım resimliyeceğim...

3 yorum:

  1. Peynir kutusunun bu hale geleceği hiç aklıma gelmezdi çok güzel olmuş:)))bu durumda atık malzemenin değerlenmeside çevre dostu olduğununda kanıtıdır :)senin ellerinde her şey sanat eserine dönüşüyor ..bye Dilek

    YanıtlaSil
  2. Çok yaratıcısın , süper olmuş

    YanıtlaSil
  3. Harika olmus cidden, iste hayal gücünün SINIR tanimayan üretimi:=)

    YanıtlaSil