İzleyiciler

25 Aralık 2010 Cumartesi

AHŞAP BOYADIK HAMUR KABARTTIK RESİM YAPTIK......

                                                     Benim bahçem panosu tabiki hamur kabartma
                                                          Vildanın gizemli kadını
                                                       Dileğin gizemlisi henüz bitmedi...
                                                     Vildan buna başladı artık haftaya biter...
                                             Dilekde sonsuz bir yola başladı......
                                             Prensesten iyisi yok.........................
                                          İskambil kutusu yaptık...Bana da lazım.....
                                         Şenayla çalıştığımız el boyama tepsi.......
Bir çalıştık pir çalıştık,kimimiz resim yapıyor kimimiz el boyaması çalışıyor vedeeee hamur kabartıyor...Eve geldim ayaklarım şişmiş hemen bir duş aldım , çayımı yudumlarken sizlere yazıyorum...Dilek benden evvel fotoğrafları face yüklemiş yorum bile almış, aferinnnn.Vildan da resmini bitirdi çok güzel oldu, bende istiyorum,yılbaşından sonra çalışırım...Yaşasın yarın pazar, sabah kahvaltı keyfi var,belki öğleden sonra atölyeye gider çalışırım bitirmem gereken siparişler var yılbaşına bir hafta kaldı...Daha sonra görüşmek üzere....

4 yorum: