İzleyiciler

29 Aralık 2010 Çarşamba

KISKANMA NE OLUR BOYA SENİNDE OLUR.......

Saat onu geçti şimdi içeri girdim. Ölüyorum yorgunluktan ayaklarımı pufa uzattım hemen bloğuma uzandım.....Öğrenciler nedense hep başkalarının boyadıklarını beyenir , ondan istiyorum der, bende bu sloganı buldum...KISKANMA NE OLUR BOYA SENİNDE OLUR.....Nasıl süper değilmi....Yarında okadar çok işimiz varkı artık gece kaça kadar çalışırız bilmem, her şeyin başı sağlık derim ya bunlar tatlı yorgunluk....Görüşmek üzere....

                                         Kıskanmadılar onlarda boyadılar........



                                         Önce stensıl sonra boyutlu boya......
                                            Kitap boyadık tabiki hamurla kabarttık tepsiye kardeş....

3 yorum:

  1. ay bayıldım tepsilere bende kendime yapmak istiyorum ama bu kadar sahane olmaz benimki acemi işi olucak :(

    YanıtlaSil
  2. Hi from Germany,

    thank you for joining my blog - of course I had to do the same. You have a nice blog, but I must admit I only get half of the text's meaning - if I'm lucky (LOL). That google translation isn't very helpful... ;O)

    Greetings
    Birgit

    YanıtlaSil
  3. artık bakıyorum yurt dışınada açıldınız.Böyle güzel objeler yapınca Çin den bile ziyaretçiler olur.Çok hastayım ama yeni güzel eserlerini görmek için sabırsızlanıyorum.Sabah kahvesinde buluşmak üzere.Dilek neredesin????????????? Özledim.nkey

    YanıtlaSil