İzleyiciler

23 Aralık 2010 Perşembe

HAMUR KABARTMA SU BİDONLUĞU..






Yine akşam oldu zaman uçup gidiyor yarın Cuma hafta sonu geldi bile, havalardan mı nedir bilmiyorum kendimi o kadar yorgun hisediyorum ki yatsam üç gün uyuyabilirim,nerdeeeee yapılacak yığınla işim var siparişlerimi yapıyorum yerine gitmeden başkası sahipleniyor ben de hayır diyemiyorum ....Haftasonu çalışırım ,maillerime de kaç gündür bakmıyordum dün ne göreyim ordan da sipariş gelmiş söz en kısa zamanda yapıp yollayacağım.Nihayet su bidonluğunu bugün yaptım bakalım beğenecekmisiniz,kapı önüde çalıştık ,epeydir seramik çiçeklerle çalışma yapmamıştık ben sevdim resimlerini yayınlıyorum görüşürüz......

1 yorum:

  1. prensesin odasını sen mi asacan benmi?:))şöylede yapabiliriz gündüz sen gece ben asarız :))bye bye adsız dilek

    YanıtlaSil