İzleyiciler

10 Aralık 2010 Cuma

SERAMİK KAFTANLARIM...

                                                   Buda İznik rengi muhteşem değilmi...
                                   Mumluğu ben boyadım,yandaki kaftanı Alaçatı dan aldım...
                                    Kırmızı da yakıştı turkuazların yanına.Oda İznik çinisi
                                            İçim ısındı,akşamları muhakkak yakarım şömineyi..
                                           Bunlarda eşimin yağlıboya tabloları................
                                         Güllerin etrafına bakın turkuaz.......Ortama çok uydu..
                              İlk yaptığı tablo....Ençok bunu severim.Metruk kulübede kim yaşamış?
 
Günaydın dün yazdı bugün kış geldi.Dün storu kapamıştım güneşten şimdi öyle karanlıkki ışıkları yaktım klavyeyi görebileyim diye.Olsun buda güzel yağmurun sesini hep sevmişimdir,huzur verir insana,dağları sis kaplamış,uzakları göremiyorum......Çayımı da aldım oh sıcacık...Bursa dan Turkuaz lale eklemiş kendini,bayıldım adına, turkuaza taktım buara, atkadaşlarım da turkuaz birşey gördülermi hemen alıyorlar.Kaftanlarım nasıl çoğu turkuaz İzniğe son gittiğimde birde kırmızı ekledim.Atölyede de çalışıyoruz en son gece lambası çalıştık eve getirecektim yine kısmet olmadı Yeşilköy den bir müşterim kızımın odasına çok uydu dedi kıyamadım,olsun ben yine boyarım kendime, hep böyle diyorum bana sıra gelmiyor...Birsürü eksiğim var. Ekmeklik. İlaç dolabı,tepsileri yenilemem lazım, tepsi demişken Sevgili arkadaşım Nesrine gittik çaya o ne tam 10 sene önce boyadığım bir tepsiyle servis yapmazmı,hala pırıl pırıl, kendide çok titizdir, sadece ıslak bezle siliyorum dedi,o yüzden hiçbirşey olmuyor..Bugünlük bukadar akşama görüşürüz..

2 yorum:

  1. Sevgili Meral,diyorum ama adınızda Meral değilmi?
    Turkuaz benmde en sevdiğim renklerdendir.Geçen hafta turkuaz bir kutu boyadık.Üzerinin çalışmasını yapınca bende yayınlarım artık.
    Kaftanlar bir harika, ben henüz Adanada ham seramik kaftan bulamadım boyamak için,ama sipariş verdim getirecekler.
    Eşinizin tablolarıda çok güzel emeğine sağlık
    sevgiler Adanadan

    YanıtlaSil
  2. HERKEZİN İÇİNDE SABIRLI BİR TOHUM GİBİ KENDİ KOZASINDA SAKLI DURAN BİR ASK YATAR;BİR GÜN BİR GÜNEŞ PARLAR BİR YAGMUR DÜŞER VE TOHUMUN ÇATLAYIP ÇİÇEKLER AÇTIGINI VE RUHUNUZUN RENGARENK BİR AGAÇ GİBİ RÜZGARLA DANS ETTİĞİNİ GÖRÜRSÜNÜZ
    mevsim kış dısarda diz boyu kar boyamaya basladıgım gunu hatırlıyorumda o gun kendime bu kadar sabrı bı kadın nerden buluyo demiştim ve o hiç değişmedi hep sabırlı oldu ve hala sabırlı ve ben boyamanın psikolojiyi ne kadar düzelttiğinin en yakın sahidi hatta yasayanıyım meral abla
    hem sabırlı hem uyumlu hemde anaçsın iyiki varsın

    YanıtlaSil