İzleyiciler

19 Aralık 2010 Pazar

ISTANBUL KAÇAMAĞI

Sabah kalktım  planım atölyeye gidip yarım kalan işleri tamamlamaktı gittim Atölyeye gittim fakat Istanbul daki ATÖLYEYE Kübra hanıma canım benim bir sevecen karşıladı beni dersten sonra oturduk dertleştik sohpetler ettik sağolsun Vedat beyde çok ilgilendi sakin sakin her isteğime olur Meral hanım hallederiz Meral hanım, ikisinede çok teşekkür ediyorum, birsürü dekopaj kağıdı aldım objeler aldım Istanbul da en ucuz dekopajı Atölye de bulabilirsiniz çok da güzeller tavsiye ederim....Fikrimi neyin değiştirdiğine gelince Tuna Tüyap da fuar var ona gitmem lazım dedi bende peşine takılıverdim....Özlemişim Istanbul u bu yılbaşı sönüktü Bağdat caddesi şaşırdım her sene ışıl ışıl olurdu nerde, çocukluğumda bikinilerle denize inerdik Caddebostana ,arabaları sayardık bu taraftan gelen senin bu taraftan benim diye, bekle bekle araba gelmez, ya şimdi felaket karşıya geçemiyorsunuz, Tuna Kozyatağı na gel orda buluşalım trafiğe girmeyeyim dedi,taksiyle yarım saat dolaştık açık bir sokak bulalım diye halbuki beş dakikalık yol, dönerken ikimizde iyiki Kırkpınar a yerleşmişiz dedik benim içim burkuldu nede olsa doğup büyüdüğüm şehir neydi neoldu.......

2 yorum:

  1. Şimdineden benim Kırkpınar ı bu kadar sevdiğimi daha iyi anlamışındır.İnsan doğup büyüdüğü,evlendiği,ailesinin oturduğu şehri ancak bu sevgi terk ettirir.(başka sebep varsa kör olayım)Şimdi Asiye ciğim tarhana bıraktı.şimdi seni ziyarete geliyor.Asiye den aferin aldık.Atölyemiz mum gibi valla.Özledik be kız seni.Bizi bırakıp bir yere gitme olurmu?Öptüm)))))))nkey

    YanıtlaSil
  2. istanbulllllllll
    benım sehrim hatrını sormayalı cokk oldu ama eminim ki o kokusu gene aynıdır rıhtımıyla kızkulesiyle etemefendisiyle saskınbakkalıyla üsküdarıyla o kadar cok isterdim ki kadıköyde rıhtımda bi arta kahve içmeyi elimdeki sigarayla kalbimi acıtan adalara bakmayı bostancı iskeleessiiii ben geldim demeyi bir vapurda martılara ekmek simit atmayı
    İstanbul özledim seni....
    Yalın Ayak ;-(

    YanıtlaSil