İzleyiciler

16 Aralık 2010 Perşembe

HAMUR KABARTMA PEÇETELİK.İLAÇ KUTUSU.TEPSİ.....

                                     Mücella,Dilek,Vildan,Nebean,ben ve Meral.......
                                    Beş sene önce Esraya boyamıştık hala pırıl pırıl
                                               Küçük poşetlik daha verniklenmediler...
                                       Birde ona arkadaş peçetelik yaptık tabiki kabarttık
                                         Tepsinin kenarını Ece Aymerde görmüştüm bende denedim...
                                          Bunuda ilaç kutusu diye boyadık altına yarın puantiye ekleyeceğiz.

                                           Buda kırmızı peçetelik...............................


                                           Lacivert tepsi dekopaj çalıştık............................



Güzel bir gündü Esraya gittik ,zamandan tasarruf için öğlene denk getirdik. Bir sürü şey yapmış aldık gene kiloları....Atölyeye dönünce işlere zor konsantre olduk,yine de güzel şeyler yaptık bazılarını resimledim bakalım beğenecekmisiniz....Ne çok sevenim varmış herkez arayıp geçmiş olsun dedi.Hepinizi seviyorum arkadaşlar...Eve gelince canım sıcak bir çorba istedi, Asiyenin tarhanasını deneyeyim dedim,ellerine sağlık çok da güzel yapmış, ben biraz farklı pişiriyorum, yağ salça koyup tarhanayla kavuruyorum,sıcak su koyarken telle karıştırıyorum, varsa içine haşlanmış tavuk doğruyorum tavuk suyu varsa ekliyorum yoksa 2 tane bulyon koyuyorum,kırmızı biber ve en önemlisi bir avuç nane ekliyorum evet dolu dolu bir avuç birde beyaz peynir rendeliyorum enfes oluyor tabi tuz...Tavuk almıştım onuda çıtır paneye bulayıp fırına verdim yanına da beyaz lahanadan salata yaptım onuda yarın sabah anlatırım çok güzel oluyor...Hayırlı geceler....

3 yorum:

  1. Ya arkadaşım bu saatte bu güzel yazını okuyunca bişeyler yeme ihtiyacı hissettim :)))amaaaaaaa yemicem bu gün yeterince kalorileri aldık zaten :)Esracım ellerine sağlık harikaydı her şey.. Fotolarda çok güzel ...Bizde:))Neban abla aldınmı 11 çeşit ?Yarın görüşmek üzere iyi geceler.Adsız Dilek

    YanıtlaSil
  2. Günaydın kızlar,yazdım yazdım hepsi uçtu gitti.Nereye dokundum bilmiyorum.Sincap kardeş bizim damı pek sevdi,yakında içeri düşüp Dilek cim aldığım 11(ben abartmışım 18 oldu)mamayı afiyetle yiyecek.Her gün menü bulmak kolaylaştı.Asiye tarhana belki bize de düşer,,,,,,,ben de meral usulü yaparım fena olmaz ha,,,,,Esra ellerine sağlık herşey cok güzeldi.İncir reçelinin hepsini ben yiyince kızlara bir şey kalmadı.Kaahve saatinde görüşmek üzerz kalın sağlıcakla,,,,,,,,,,,nkey

    YanıtlaSil