İzleyiciler

9 Aralık 2010 Perşembe

Ahşap boyama sevdalısı.....

Günaydın....... Nasıl güzel nasıl güneşli bir gün.İnsanın içi mutlulukla doluyor.... Kalktım storu kapadım,güneş gözüme gelmesin diye,Avrupa karlar altındaymış.Arkadaşlarım donuyoruzzzzz diye mesaj atmış.Akşam dan berikafamda yeni projeler ürettim. Dedim ya ahşap boyama sevdalısıyım ben.Biryere gideyim etrafa bakar,şunu şöyle boyardım keşke bu başka renk olsaydı, bu sevda başka .Anlayan anlıyordur beni....Yeni yıl yaklaşıyor herkezde bir telaş.Dileğin Almanyadan oğluşu geliyor,hoş bayramda birlikte Roma ya gittiler ailece.Suat Serdar ve eşi ile nasıl kıskandım anlatamam.Neyseki dilek ceşmesine benim içinde para atıp dilek tutmuş arkadaşım.Umutla bekliyorum.Ruşene de sevgilerimi yolluyorum Dua listesine büyük dedemi eklediği için.Avusturya yine benimle oda benim gibi erkenci galiba.....Nebean günaydınnnnnnnn.Akşama görüşürüz.

2 yorum:

  1. Sabah sabah içim açıldı ,ne güzel şeyler yazmışın.İnşalllah sizlerde gidersiniz ailecek.Birazdan bende senin yapacağın sanat eserlerini görmeye atölyeye geliyorum, zaten her gün ordayım ya :))))Adsız Dilek
    .

    YanıtlaSil
  2. Bu sabah elektrikler kesildiği için buluşamadık.Senin yeni eserlerini foto kopilerini atölyede gördüm.İnsan tercih yapamıyor.Yarın işimiz çok zor.Peçetelik için bir seçim yapacagız.Yarın görüşmek üzere........nkey

    YanıtlaSil