İzleyiciler

17 Aralık 2010 Cuma

HERŞEYİN BAŞI SAĞLIK.......

Günaydın insan sağlıkl olunca herşeyin üstesinden geliyor.Erkenden kalktım evi sildim süpürdüm mutfağı temizledim oh be allahıma şükrettim dün nasıldı bugün nasıl çayımı da aldım size bu satırları yazıyorum.Melike sana da geçmiş olsun senin derdini benden iyi anlıyan olmaz biliyorsun tam iki ay çektim bende....Bel ağrısı en fenası otursan oturamazsın kalksan kalkamazsın en kötüsü de başkalarına muhtaç olman,Birşeye ihtiyacın olursa telefon et canım oldumu...Evlerimiz de kalorifer yanıyor ama illaki şömine de yakıyoruz dün kapı çaldı bekçi Meral hanım size 3 çuval kırpıntı getirdiler dedi hani odunu tutuştururuz ya baktım sevgili Meralin eşi Palet fabrikaları var orda hazırlatmış bizi de düşünmüş sağolsun küçük yer böyle dostluklar başka oluyor,kim ne yapsa birbirine götürüyor, erişte açarlar tarhana , turşu yaparlar bayramlarda baklavamı bile yapıp yollarlar sağolsunlar Istanbul da herkez kendi halinde koşturup duruyor, iyiki burayı keşfedip yerleşmişiz, dün maydonoz lazım oldu , ekmiştim çıkıp dışardan kopardım süper değilmi. Hoşçakalın akşama görüşürüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder