İzleyiciler

22 Aralık 2010 Çarşamba

AHŞAP BOYAMAYA DEVAM.....

                                           Haticenin kardeşinin nişan sandığı....

                                             Sade bir dekopaj tepsi........
                                           Şerbet Cafe ye yaptım.........
                                          El boyaması, zemin güderi eskitme tekniği......
                                          Dekopaj, yanları ve kenarları stencılla süsledik.....

                                           Bugün gülleri boyadık daha verniği kurumadan satıldı..






Merhabalar iki gündür yazamıyorum, eve geç geldiğimden hiç halim kalmıyor doğru yatağa. Bugün kızlar bir sitem bir sitem sormayın alıştık yazılarına neden yazmıyorsun diye, kızlar el insaf dedim halimi görüyorsunuz acıyın dedim dinleyen yok. Bugünde yoğundu hem dersler hem siparişler akşamı ettik.Bugün yeni bir öğrenci katıldı aramıza Nurdan çok sevdim ,etrafına pozitif enerji yayıyor, giderken yarın sabah burdayım hocam dedi neşeyle ne güzel, öğrenciler neşeli olunca ders de daha verimli oluyor....Haticenin kardeşine nişan sandığı yaptık yanına da makyaj sandığı yapacağız kaç tane sandık yaptık hatırlamıyorum keşke hepsinin resmini çekseydim, bazıları internet sitem de var ordan bakabilirsiniz....Herkese selam, yarın görüşürüz....

3 yorum:

  1. her şey harika olmuş :)) neban abla artık ıstanbuldan yazarsın ...meralcim birde öğlende yediğimiz mamalar hele etli lahana dolması harikaydı remziye yengenin ve gelinlerinin ellerine sağlık... görüşürüz sabah kahvesinde

    YanıtlaSil
  2. adını yazmayı unutan adsız dilek

    YanıtlaSil
  3. hepsi çok güzel olmuş ,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil