İzleyiciler

13 Aralık 2010 Pazartesi

YENİ YILSÜSLERİ.........


 



                                 Resimleri yan yana ilk defa yayınlıyorum. Alttaki boşluğu birtürlü kapatamadım....

                                  
                           Bunu bir kermesten almıştım ne güzel işlemişler..Türk kadını nekadar
                           
                           hamarat değilmi....Begonvilimi içeri aldım,hala üzerindeçiçekleri var..
                                                       





Şeytan beni ayarttı vallahi Nebeancım öyle,tam yukarı çıkıp ütü yapacaktım kiiiiiii,bazı yılbaşı süslerinin aşağıda olduğunu hatırladım veeeeee çıkarıp evi süsledim...Hoşgeldin yeni yıl mutluluk, huzur, sağlık getir bize ..Eski yılın bitmesine daha var ama olsun şimdiden heyecanı sardı beni,yılın bu günlerini çok seviyorum....Yıllar akıp gitti daha dün çocuktuk  hoş ben hala çocuğum,vücut yaşlansada ruh genç kalıyor...Dilek... seninle konuşamadık, yılbaşında Şerbetteyiz Güldemin çok güzel sürprizleri varmış...Ruşen yorum yapmış Ütüleri genelde eşi yapıyormuş ben de hemen Tunaya okudum bak ne eşler var diye, ...Güzel yorumların için de teşekkürler......Mutlu kalın.....

4 yorum:

  1. Yeni yıla yeniliklerle girmek ne güzel duygudur ...bende dün iki tane halı aldım kırmızılı siyahlı ., yeni bişeyler almak mutluluk veriyor insana :)sende yılbaşı süslemelerine başlamışsın çok güzel olmuş devamını bekliyorum :)yarın görüşürüz arkadaşım ..Adsız Dilek

    YanıtlaSil
  2. Kırmızı / Beyaz nasıl güzel duruyo Siyahıda unutmamak lazım .... Yeni yılda hep güzellikler olur inş.... çok mutlu olalımmm..
    Diloşş.. halılarını balkonuna asta bakalım nasıl güzeldirler.... güle güle kullan iyi güzel günlerde meral abla evin yen yıla haızrlanmış gibi çok güzle olmuş kırmızı süper :)))) vildan

    YanıtlaSil
  3. Teyze beni kandırdı ama o hızla bütün ütüleri bitirdim.Dilek yeni halı aldı Meral evini süsledi.Vildan cım acele biz de bir şeyler yapmalıyız.Düşünelim onları fesliyelim.Öpüldünüz,,,,nkey

    YanıtlaSil
  4. evet nkey cim haklısın yeni yıla yenilenerek girelim bizde :)

    YanıtlaSil