İzleyiciler

28 Aralık 2010 Salı

HAMUR KABARTMA PANOLAR.......

                                                Hamurla üç kat kabarttık.........................

                                              Evim güzel evim..................................


                                                   İnsan kullanmaya kıyamayacak............


                                  Buda benim takı kutum kaç yıl  oldu yapalı bilmiyorum..............

                                       Büyük annemdem kalan yazma yıpranmasın diye çerçevelettim...
Yine akşam oldu, bir hüzün çöktü içime, sevmem geceleri  nedense ,sanki yaşantımızdan saatler çalınmış gibi gelir o yüzden erken yatar erken kalkarım aydınlığı doyasıya yaşamak için.....Bugünde çok çalıştık çok yorulduk,Nihalcim aşure yollamış , biliyor çok sevdiğimi ellerine sağlık canım....Çiğdem aradı bugün nasıl sevindim,eski bir öğrencim Antalya ya yerleşti kopamadım sanattan gittim resim kursuna yazıldım diyor, ne iyi etmiş,atla uçağa gel diyor ,bende seneye  dedim gülüştük.....Yaptıklarımın bazılarını resimledim.....Görüşmek üzere................

5 yorum:

  1. Aşureeeeeeeee :)))))Bugün yaptıklarınızda çok güzel olmuş arkadaşım ellerine sağlık:)Asiye ablaya boyadığınızın resimleri farklı olmuş başka yapacaksınız heralde?hadi bye bye Adsız Dilek

    YanıtlaSil
  2. BOM DIA
    MUITA GRATA DE VC SER MINHA SEGUIDORA E ACABO DE SER SUA SEGUIDORA TBÉM,ACHEI FANTASTICO TEU BLOGUER TEM MUITA COISA LINDA , MARAVILHOSA.
    FELIZ ANO NOVO E QUE DEUS ABENÇÕE VC E SUA FAMILIA.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel çalışmalarınız var tebrik ederim..

    YanıtlaSil
  4. arkadaşıma yaptığın takı kutusu çok güzel olmuş MERAL abla sağol eline sağlık iyi ki varsın iyi seneler (demir)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeller. Helede bu yazma - harikadır!

    YanıtlaSil