İzleyiciler

7 Aralık 2010 Salı

Eline sağlık arkadaşım.

Dersi erken bıraktık.Nebean a çaya gittik eli tam iyileşmemesine rağmen nasılda hazırlanmış. Fotoğraf makinamın hafıza kartı doldu bu güzel günü resmedemedim,birdaha ki sefere inşallah.......Yaşasın yeni bir blog arkadaşım daha oldu. Hoş geldin Adana.....Havalarda iyice soğudu. Burada kış sert geçer Nebean şömineyi yakmıştı bende özendim gelir gelmez yaktım. Polar pijamalarımı giydim  oh sıcacık çıtır çıtır odunlar ses çıkarıyor ben de sizlere bu satırları yazıyorum......Yeni yıl geliyor ,yeni umutlar bayılırım senenin bu vaktine. Yeni yıl hediyeliklerimizi boyamaya başladık tabii siparişlerde arttı.Çok çalışmam lazım çok.Bugün size horozlu kutu resmi yayınlıyorum tabi ki hamur kabartma yarın daha fazla yüklerim..İyi geceler....Az kalsın Ankaradaki blog arkadaşımı unutuyordum,güzel sözlerine teşekkürler.Ben de takipteyim efendim.....

2 yorum:

  1. evetttt çok güzel bir gündü neban ablam çok teşekkürler ellerine sağlık çok öptüm seni:))meralcim sende öyle güzel yazmışınki yerinde olmak isterdim gerçi fatmada yakmış şömine tadı aldım bu gün hadi yarın görüşürüz öptüm byyyy adsız dilek:)

    YanıtlaSil
  2. siz olmasanız hiç bir şey öyle güzel olmazdı:)))iyiki varsınız:))herşey sizinle değer kazanıyor benim sağlam doslarım:))))hepinizi öpüyorum:))))atölyede buluşmak üzere:)))))))(adsız dilek bunu senden kopya çektim)byeeeee nkey

    YanıtlaSil