İzleyiciler

13 Aralık 2010 Pazartesi

AHŞAP BOYAMA OBJELER





Bugün eve erken geldim.Erken derken saat 16.30 olmuş,hemen bloğun başına oturdum,o ne Çorum,Adana, Istanbul benimle,merhabalar.......Bugün fotoğraf çekemedim neden mi,makinayı evde unutmuşum neyse yine eski resimleri yüklerim bugünlük idare edin....Kalkıp ütü yapmam lazım. Nefret ediyorum ütüden,her işi yapayım, ütü demeyin bana. Nebeanla sözleştik gidip bir saat ütü yapalım diye,laf  aramızda oda hiç hoşlanmıyor ütüden...Sonra görüşürüz sözümü tutmam lazım.......

3 yorum:

  1. kolay gelsin, ütüyü ben de hiç sevmem... sağolsun eşim yapar çoğunlukla... puantiyeli işinizi gördüm bu arada... nasıl güzel olmuş, ellerinize sağlık... hepsi çok güzel ya... geldikçe keyifle bakıyorum hep... yine eklemişsiniz çok... içim açıldı... :)

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok güzel zevkle izliyorum. bende birşeyler yapmaya çalışıyorum ama öğrenilecek çok şey varmış sizleri gördükçe. hepsi harika emeklerinize sağlık. sevgiler.....

    YanıtlaSil