İzleyiciler

15 Aralık 2010 Çarşamba

Günaydın arkadaşlar.....

                                   Altlarını akşama doldururum...Kırkpınar burası dünyanın en güzel köyü....
                              Bahçemizdeki manolya ağacı yaprak verdi..Umarım aldanmaz....
                                            Burası top sahamız oraya düz diyoruz ne ilginç değilmi.
                                                     Sağlık ocağımız..................
                                                           Camimiz.........................
                                                       Spor  klübümüz........................
                                                Yüksek okulumuz........... 
                                            PTT..Eczane,dalış,kürek kano okulu ve kütüphanemiz...
                                                 Belediye miz..................................
                                            Belediye çalışanları hercai menekşeleri ekiyor........
                                                    İlkokulumuz......................................
                                                         Cafelerimiz.........
                                             Köyün ortasındaki tenis kortumuz.................
                                                 MARTI CAFE........................
                                                GÖLEVİ OTELİ..................
                                             Yeşil ev Dileğin  evi...................................
                                             Ve    SANATEVİMİZ.................................
                                                Tuhafiyemiz.....Yünler nasıl ....................


Bugün hiç keyfim yok,hasta olacağım galiba 9 da zor kalktım bu benim için geç  bir saat hemen sıcak bir duş giyindim, kahvaltımı martı cafe de yapacağım üşendim, evi bile toplamadım, aşağı indim ki sevgili eşim mutfağı toplamış bulaşıkları yerleştirmiş, tabiki ben erken yatınca onlar evin altını üstüne getiriyorlar,fazla kızamıyorum allahtan yardımcı oluyorlar...Nebean ın yorumuna çok güldüm Melike bu taş sana...Gitmem lazım sabah erkenden müşteriler gelicekti saat kaç oldu neyseki Asiyeler saat sekizgibi açıyorlarda bende rahat ediyorum.Gökçe akşama kızacak anne yine da de eklerini bitişik yazmışsın diye, acelem var zaman uçup gidiyor,boyanacak çok objem var.....Kalın sağlıcakla...

5 yorum:

  1. çok geçmiş olsun aman dikkatli olun havalar fena. gelelim resimlere tek kelimeyle müthiş aynen dediğiniz gibi bir yer sağlıklı mutlu günlerde yaşayın oralarda .

    YanıtlaSil
  2. Valla çok beğendim.Ne güzel sessiz sakin tam kafa dinleme yeri.Birgün eşimle gelelim kısmet olursa Gölevi Oteli'nde kalalım.Sizide ziyaret edelim.Göl yakınmı peki.?

    YanıtlaSil
  3. ay ne güzel bir yerde yaşiyorsunuz ,bayıldım en kısa zamanda gelmek isterim beni mısafir kabul edermisiniz meral hanım teşekkür ederim şimdiden:))))))))))

    YanıtlaSil
  4. evet ya nıspet yapar gıbı banane bende oyle bıryerde yasamak ıstıyorummm :( sıze cok gecmıs olsun bu arada dekopajlarr baloncuk olluyor yardım ..

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bayıldım.İlk fırsatta ziyaret edeceğimi umuyorum.Bir şeyi çok isteyince olmuyor.Kendinize iyi bakın.Selamlar.

    YanıtlaSil