İzleyiciler

12 Aralık 2010 Pazar

Çatlatma,el boyaması,eskitme , transfer,resim hepsi bu atölye de,,,,,

                               Vildan çok güzel bir resme başladı.Bitince yayınlarım.............
                                  Nasılda ciddi ciddi çalışıyorlar............................................
                                    Çaylar bügün Melike den. Buyrun efendim bekleriz...........

                                     Prenseste yeni kalktı uykudan, mahmur mahmur bakıyor..
                                    Melikenin yaptığı hamur kabartma az sonra......................
                                   Dedim size dağlarda kar var diye....................................
                                Yine hüsran...Yağmur yağıyor ,dağları görüyorum karla kaplı, inat ediyor aşağıya inmiyor....Dün demiştim eski resimleri buldum diye bugün birazını  yarın birazını yayınlarım....Rekora gidiyoruz evet henüz bir ay bile olmadı bu blog açılalı şuan tam 2867 kez tıklanmışız..Sizleri seviyorum...Arkadaşlarım diyorki fenomenin olduk, ne yazacağını merak edip uyanır uyanmaz bakıyoruz ,ne güzel ne çok sevenim varmış.....Eşim dün sağsağlim  döndü eski dostlarını görmüş,eylenmiş, anlatıp durdu....Tuğçelerde sinemaya gitmişler Turist filmine, güzel dedi gidilebilir.Bugün bizdemi gitsek hava tam sinema havası..Dün sordular yarın atölyeye gelicekmisin diye yok yokbügünde dinleneyim, merak etmeyin beynim çalışıyor harıl harıl..Kahvaltı etmeliyim...Sonra görüşürüz......Objeleri kahvaltıdan sonra yükleyeceğim...

1 yorum:

  1. fotoğraflar süper yazının sonunda çok güldüm yanlız :)))düzeltirsin umarım :)adsız dilek

    YanıtlaSil