İzleyiciler

14 Aralık 2010 Salı

BUGÜN SU BİDONLUĞU KABARTACAĞIZ.....

,İnanmıyorum tam yazımı bitirdim yayınla diyecektim ki yanlışlıkla hepsini sildim........Bugünkü planlarım tamam, su bidonluğu boyanacak, sipariş bir ayaklı sehpa var, hoş o kolay düz renk kenarına kelebekler kabartılacak o kadar, Asiye yünler için kutu boyadı, o kabartılacak ayıcıklı kutu lazım yılbaşı için tepsi boyanacak,çok çalışmam lazım çok.....İmla kurallarına uymaya çalışıyorum bazen de kaçıyor Gökçe hemen anne yanlış yazmışsın diye eleştiriye başlıyor ..Oh be görmeden yazıyordum gözlüğümü yukar da unutmuşum canım kızım getirdi, yaş elli olunca gözler de gidiyor....Melikeeeee hamur kabartma obje yaz, görsellere bas göreceksin kendini.....Çayım bitti kalkıp doldurayım, tütsü de yakmam lazım beni sakinleştiriyor, Tuna ile tek bu konu da anlaşamıyoruz kokusunu sevmiyor ben de o yokken yakıyorum, karşılıklı saygı olmasa evlilik hoş olmaz, hep buna önem verdik önce saygı sonra sevgi......Akşama görüşürüz, gününüz neşe ile dolsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder