İzleyiciler

15 Aralık 2010 Çarşamba

Hastayımmmmmmm.........

 Zar zor işe gittim,bayağı da çalıştım. Başım çatlıyor ne yapsam geçmedi. Yapılanları çektim ama atölyede unutmuşum fotoğraf makinasını yarın yayınlarım artık... Yemek de pişiremedim, Dileğin yaptığı gibi lavaşın içine kaşar rendeledim , sucuk doğradım rulo yapıp üstünü yağladım hadi fırına yanında beyaz peynir domates bide çay akşamı kurtardık...Hastayım diye sevgili eşim bana işkembe çorbası getirmiş,bayılırım işkembeye , içtim kendime geldim...Gökçe hiç sevmez kokusuna bile katlanamıyor, oda lavaş yedi bayıla bayıla, anne tortilla yapmışsın diye, Dilekkkk bak adını koydu Gökçe Tortilla.....Daha sonra görüşmek üzere erkenden yatacağım yarına dinlenmem lazım, Bugün göle kadar yürüyemedim daha sonra fotoğraflayıp sizede göstereceğim. Bay....

2 yorum:

  1. Geçmiş olsun Meralcim umarım çabuk iyileşirsin ...Bu arada Gökçecim güzel isim bulmuş bizim yalancı dürüme :)))Bu arada bende bayılırm işkembe çorbasına bol sirkeli birazda pul biber ohhhh sıcak sıcak ....Maalesef bizimkilerde sevmediği için ancak hazırlarla kandırıyorum kendimi ..İyi sabahlar .Adsız Dilek

    YanıtlaSil
  2. Seni sağlam bırakıp hasta amcanın yanına koşmuştum Meral ciğim geçmiş olsun.İyileş bak gezmeye gideceğiz.Dilek sayesinde yeni bir şey öğrendim severim sizleri canlarım.Geçen gece hamsi de çok güzel oldu ama işkembe sizin olsun almıyayım.Yine çatıdaki sincaplar uyutmadı şerefsizler Semra da uyursam kusura kalmayın.Dilekkkkkkkkkk hadi kalk artık hepinizi çok seviyorum.......nkey

    YanıtlaSil