İzleyiciler

10 Aralık 2010 Cuma

Hamur kabartma ekmeklik.......

                                      Gökçe nin balığı... Katil......3 yıldır bizimle......
                             Bunlarda su kaplumbağalarımız...Edi ile Büdü........................
                               Hamur kabartma ekmek kutusu....Canım elmalı pay istedi...


                                Hem yemek yaparım.hem Bloğuma bakarım........................
                                             Turkuaz da turkuaz örtüm tabağım.........
                        Aynaları ben yaptım.Tuali rölyef pasta ile kabartıp metalik boya ile boyayıp eskittim..
                                 Hepsi İKEA sehpa bile, fakat şişelere dikkat turkuaz........

                               
Cuma günlerini seviyorum,ailece toplanıp yemek yiyiyoruz.Kızlarım damadım eşim bundan güzel ne olabilir.....Bugün Dileğin sevgili eşi Nuri nin doğum günü ,iyiki doğdun Nuri bey nice senelere.....Serdarrrrrrr ne zaman geliyorsun kırmızı hamurum kalmadı......Dünkü yazımı yazarken Deli Saraylıyı seyrediyorum demiştim,Pat diye diziyi bitirdiler. Şhow TV şiddetle kınıyorum.....Bugün hiç keyfim yoktu,burnum akıp durdu, yinede eve gelip birsürü şey pişirdim, Gökçe de beniçekip durdu...Atölye Beyaz dan aldığım dekopajları projelendirip duruyoruz..Bugün sadece yeşil ekmekliği çektim, öbürleri bitmedi , bititnce resimlerim..Kar geliyormuş inşallah kalkınca bembeyaz bir örtüyle karşılaşırım. İyi geceler......

5 yorum:

  1. Arkadaşım sen çok yaşa emi:))O kadar işinin arasında bizi hatırlaman çok hoşuma gitti .Nuri bey çok teşekkür etti :)Gökçecim fotoğraflar çok güzel ....Güzel ailenin güzel kızı ...Yarın görüşürüz iyi uykular..Evet bende yarın kar bekliyorum :))Adsız Dilek

    YanıtlaSil
  2. teşkkürler dilek Ablacımmm=)

    YanıtlaSil
  3. bende burdan kutluyorum nuri abının dogum gününü nıce uzun yıllar geçsın saglıkla:)))evek kar yagarsa köyüm ne güzel olurrr güzelll karlar ınşh....fadi

    YanıtlaSil
  4. Fadicim çok sağol ..Nuri abin teşekkür etti...Gökçecim yeni fotolar bekliyorum:))Adsız Dilek

    YanıtlaSil
  5. İşten yorgun argın ve karnın zil çalarken dönünce, annemin yaptığı lezzetli mi lezzetli yemeklerle donatılmış şık bir sofraya oturmak, PAHA BİÇİLEMEZ ! Annecim ellerine sağlık.

    Tuğçe&Murat

    YanıtlaSil