İzleyiciler

9 Aralık 2010 Perşembe

Çeşitli ahşap boyamalar....

                                       Yeni dekopajlara başladık...Tabiki hamurla kabarttık...
                                          Plastik kürek insan kıyamaz bunu kullanmaya....
                                          Buda saç kürek. Pırıl pırıl parlıyor değilmi.........

                                          Puantiye benden Ruşene gitsin............
                                    El boyaması olmazsa olmaz.Onun yeri başka........

                               Kaftanlara taktım buara bunlar İznik çinisi,bayılıyorum İzniğe..
Şöminenin  başına kuruldum,bir yandan Deli saraylıyı seyrediyor bir yandan size bu satırları yazıyorum.Bayılıyorum Perran Kutman a seyrettiğim tek dizi bu zaten......Dilek biraz önce müjde verdi..Serdar Almanya dan geliyormuş gelirken de paket paket hamur getiriyormuş. Hemde rengarek yeşili kırmızısı hatta mavisi....Neler neler kabartırız kimbilir...Bugünde yapılanları resimledim bakalım beğenecekmisiniz...Yılbaşı için kürekler boyamaya başladık, şömineleri süsleyeceğiz....Ayın onbeşini iple çekiyorum her sene o tarihte evi süslüyoruz.Tavan arasından süsleri çıkarmanın vakti geldi. Orasıda olmasa ne yapardım bilmiyorum evin her türlü dağınıklığını topluyor....Bu arada Nestuğ a da geçmiş olsun kedisine çok üzüldüm,en kısa zamanda iyileşir inşallah....Prenses de selam söylüyor,kendisi kedim olur.....Sağlıcakla kalın en önemlisi de o değilmi........

9 yorum:

  1. Evet arkadaşım Serdar hamurları almış inşallah gelirken getirecek.Bu arada yanında çalışan alman merak etmiş ne yapıyorlar bunlarla diye oda bloğunda yaptığın güzellikleri göstermiş artık Almanyadanda izleniyosun:) yeni yaptıklarında harika olmuşlar ellerine sağlık yarın görüşürüz .Kal sağlıcakla ..adsız Dilek

    YanıtlaSil
  2. Yeni yaptıklarında İznik ten aldıklarında harika.Kırmızı kaftan tam benim eve uyar.Bence sen
    seramik fırını alıp onlardan bin kat güzel kaftanlar yaparsın sevgili arkadaşım.Bu günkü ekmek kutunda harika.Bekleyin izleyiciler geliyor,,,,,,,,hoşçakal nkey

    YanıtlaSil