İzleyiciler

18 Aralık 2010 Cumartesi

BUGÜN RESİM KURSU VAR......

                                   Yakın detay çekmiştim..Yasemin hanım aldı, kızı kedileri çok seviyormuş...
                                           İçini iki renk yaptık böyle daha güzel oluyor..............
                                    
                                    .
                                            Tütsüm nede güzel kokuyor.....................
Günaydın güneşli bir Cumartesi sabahı kalktım şömine akşamdan beri sönmemiş Tuna da odun atmış oh sabah keyfi yapıyorum, çayım da geldi, sağol canım.....Dileğin bugün sürprizi varmış Nebean ın dediği gibi inşallah aşuredir bayılıyorum , en sevdiğim tatlı yandık yine akşamda ayva tatlısı yedik hemen şeker hapımı alayım unutmadan.....Akşam yemek yaparken fotoğraf çektim kızlar diyorki anne yemek bloğuna döndü olsun diyorum olumlu tepkiler alıyorum değişik şeyler öğreniyoruz diyorlar....Bugün resim kursu var fakat su bidonluğu hala boyanmadı bide Şerbet Cafe istemişti etti iki bugün araya sıkıştırabilirsek iyi olur...İyi sabahlar efendim....

3 yorum:

  1. herkeze selam koca bır dagın taaaaaaaa tepesinden kolum kanadım kırık gibi gece uykuda pijamalarım çıkmıs bir kırgınlık giydirilmiş gibi uyandım nedenını bilmiyorum lakin bı saate kalmaz toparlanıp suslenıp cıkarım gibime geliyo helekiii dilek aplaaaaaaa asure yapıyorsaaaaaaa teyze ordamısın bakalım ya sen meral abla kimbilir bu gun neler yaptın merak ettim valla gelip dukkanın havasıunı almadan olmayacak galiba hayde kalkayım hazırlanayım YALIN AYAK

    YanıtlaSil
  2. Yalın ayakçım,bakummadık taşlar baş yardı.Herkes beğendi(ayıp olmasın mı diye acaba)Sen yoktun Meral ciğim yarın (p.tesi)sanada aşure var.Ders yaptık ama se nsizde olmuyorki.Prenses içeri bile giremedi.Asiye bizi öldürmesin diye derledik topladık mum gibi yaptık.Dileğin sürprizi çok güzeldi.Hem görsel hem de tat olarak.P.tesi görüşmek üzere byeeeeeeeee,,,,,,,nkey

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı sabahlar.Bugün çok tembelsiniz.İst.da çok yoruldun herhalde.Bu haftada burada işin çok.Ama sen üstesinden gelirsin.Puslu,rüzgarlı,insanı ısıran soğuk var.Bahçedeki çiçekleri suladım ,solan yaprakları,çiçekleri topladım,onlarla konuştum.bu günüm güzel başladı.köyüm gibisi var mı?İyiki buradayım,iyiki hepiniz varsınız.sağlıcakla kalın,,,,,,,,nkey

    YanıtlaSil