İzleyiciler

5 Aralık 2010 Pazar

Bugün pazar.....

Aylardır pazar günü tatil yapmıyordum.Bugün kendime izin verdim.Uyuyup dinlenirim dedim,alşkanlık sabah 7 de kalktım.Güzel bir kahvaltı,komik bir film bundan güzel tatil olurmu.Dayanamadım bloğa girdim. Newyork.Ankara.Avusturya,Istanbul tabiki Sakarya benimleydi.Sevgili arkadaşlar lütfen bana yazın.Ahşap boyama ile ilgileniyorsanız,sorularınız varsa seve seve yanıtlarım.İstediğiniz malzemeleri yollarım.Yeterki yazın.Sizleri öpüyorum.İlerki saatlerde buluşuruz.Bay.........

2 yorum:

  1. sana tatil yapmak yakışmıyor.atölyemizi özledik.harikalar yaratmak istiyorum.p.tesi buluşmak üzere bye nkey

    YanıtlaSil
  2. merhabalar sizi az önce hamur kabartma tekniğini araştırıken buldum.Öncelikle yaptığınız her proje harika ellrinize ve yüreğinize sağlık. Ben de ahşap boyamayla ilgileniyorum daha çok yeniyim 2 ay oldu.. Hamur kabartma tekniğini çok merak ediyorum acaba bana bu konuda yardımcı olabilirmisiniz?
    mail adresim duyguyalcin@ymail.com

    YanıtlaSil