İzleyiciler

8 Aralık 2010 Çarşamba

Yeni yılda sanatla dolalım.......







                                    Ham hali nasıl, boyanmışı nasıl tahta kaşıkların, herşeyi boyarız.
 
                                    Yeni yıl için biraz ışıltı kattık.Hamur kabartma ile boyutlu boya.                





                               Sarımsakların hamını Menemen den almıştım.Şifa niyetine......
                           Şenay ın boyadığı tepsi.Mor renk stresi alır derler.........................


                                  
İyi akşamlar....Henüz eve geldim.Atölyeden çıkınca fotokopi çektirmeye gittim.Bizim burda iyi çekilen yer yok.Adapazarı na gittim.Sağolsunlar İMAJ fotokopi her türlü çekim için saatlerce uğraşıyorlar.Atölye beyazdan 100 den fazla dekopaj almıştım,küçült büyült saatlerimi aldı. Olsun yarın neler neler yapacağım,şimdiden hayalini kuruyorum.Bugün yapılan bazı objeleri resimledim. Puanlı bir Tuvalet kağıtlık yapmıştım unuttum resmini çekmeyi,halbuki onu Ruşene gösterecektim,puantiyeyi sevdiğini biliyorum.Yarına inşallah..kalın sağlıcakla........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder