İzleyiciler

14 Aralık 2010 Salı

HAMUR KABARTMA GAZETELİK, SANDIK,YÜN KUTUSU















Eve henüz geldim. Yemeğimi yedim,çayımı da içtim,oturdum yazımı yazmaya.....Bugün bayağı yoruldum,sağolsun kızlar beni bugün iyi çalıştırdılar,eşimin işyerinden Yasemin hanım yılbaşı hediyelerini şimdiden aldı henüz teslim etmedim tüllerle süsleyip öyle vereceğim, ambalaja çok önem veriyorum bence sunuş çok önemli ....Sabah işe giderken hava çok güzeldi bende fotoğraf çeke çeke gittim, sizlere de göstereceğim..Bugün güzel şeyler ürettik bakalım sizde beyenecekmisiniz.....Sonra görüşürüz....

5 yorum:

  1. evet ben şahidim bu gün çok çalıştın aradaşım ... Ben Ata Denizi görmeye gittim 17,30 da döndüğümde hala çalışıyodun tebrik ederim :)))zaten ürünlerde ortada valla hepsi birbirinden güzel bu arada Asiyenin de ellrine sağlık ...İyi geceler iyi istirahatler:)Adsız Dilek

    YanıtlaSil
  2. Asiye olmasa ne yaparım bilmiyorum.Yarına da en az on obje boyadı hepsi beni bekliyor. meral

    YanıtlaSil
  3. Hepsi birbirinden güzel... ellerine sağlık tüm yapanların...

    YanıtlaSil
  4. Sen yarın onların hepsini bitirirsin arkadaşım ..Yani bu gün :)Adsız Dilek

    YanıtlaSil
  5. Adsız Dilek,sen hiç uyumazmısın?Bu sabah kahvemizi erken içelim.Benim amca İst dan hasta geldi.Burada otur hastaolma.Atölyede Meral harikalar yarattıkça içim açılıyor.Ne mutlu bana sizler varsınız,,,,,,,,Hepinizi çok seviyorum.İsmini unuttuğum teyze senide,,,,,,,,nkey

    YanıtlaSil